Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-18, 20:53
  #1
Avstängd
MakaveliThaDons avatar
Stacker 10 + diet + winstrol 20mg ED ?? (gymmar 5dar i veckan skall man pausa lördag söndag då på winnarna?)
Citera
2006-12-18, 21:01
  #2
Medlem
Alladins avatar
Nej, och varför skall du smälla in winny i de hela när du ligger på diet och inte tränat speciellt innan.
Citera
2006-12-18, 21:04
  #3
Avstängd
MakaveliThaDons avatar
hej igen

jag har tränat innan men haft uppehåll(styrketränat mycket o gått i boxning) jag har glukosamin o allt, och orkar inte ha dessa winnar hemma kan lika gärna käka dom i 50dagar då istället..
Citera
2006-12-18, 21:18
  #4
Avstängd
MakaveliThaDons avatar
någon annan som har en kommentar??
Citera
2006-12-18, 21:39
  #5
Medlem
fitnessman-s avatar
Det är lika bra att du trycker i dig winnarna det är ju det du vill! Det har varit ett jävla tjat om dina winnar fram och tillbaka du lyssnar ändå inte på dom som rekomenderar dig att skippa winnarna.
Citera
2006-12-18, 21:42
  #6
Avstängd
MakaveliThaDons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitnessman-
Det är lika bra att du trycker i dig winnarna det är ju det du vill! Det har varit ett jävla tjat om dina winnar fram och tillbaka du lyssnar ändå inte på dom som rekomenderar dig att skippa winnarna.


jag vill gärna veta i detalj varför jag inte skall käka dom oxå om jag kör rätt så får jag väl resultat och minimala biverkningar?
Citera
2006-12-18, 21:57
  #7
Medlem
d-kings avatar
hehe kan bara hålla med fitnessman där asså. käka dom där jävla winnarna nu så vi slipper höra nått mer om dom. det finns ju gränser lixom mvh d.
Citera
2006-12-18, 23:02
  #8
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakaveliThaDon
jag vill gärna veta i detalj varför jag inte skall käka dom oxå om jag kör rätt så får jag väl resultat och minimala biverkningar?

Stanzolol är tuff mot håret och vissa personer inklusive mig själv har rapporterat om extrem ledvärk efter användning av denna substans. Andra dyrkar den.
Citera
2006-12-18, 23:32
  #9
Medlem
Kimuras avatar
För helvete mänska ryck upp dig och inse vad du håller på med!

Först är det snack om massiv bantning, sen winnar till långtfram liggande kur, sen är det polaren som ska ha winnar..

Och nu ska du på med winnarna för att du inte 'orkar ha de hemma', seriöst?

Du är ett FETTO, en jävla tjockis, vilket torde innebära att du bör få ordning på din kost, komma igång med träningen igen och i lugnan ro bli av med dina uppåt ~30kg's övervikt, om jag inte missminner mig(?).

Okej för att du tröttar ut och irriterar folk här med din skit, men sluta förfan ljuga för dig själv....
Citera
2006-12-19, 00:13
  #10
Medlem
jeanclaudes avatar
Käka dina jävla winnar men kom inte tillbaka gnällandes om dina nackspärr,muskelbristningar och ledvärk!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback