jag är härligt tjackad just nu. kommer va sista gången på ett tag så jag saftade på rejält. har en hel natt av härligheter framför mig, planerar att få en hel del saker gjorda.. ska hålla mig borta från porren, dock.. det är en riktigt fälla under ensamma tjacknätter.. hehe, har man börjat kolla kan man sitta där resten av tiden. då känns det lite surt efteråt att man slösat bort allting på nåt så meningslöst.
o det här med avtändningen.. det var det som höll mig borta från att testa under en lååång tid. och jag förstår fortfarande inte att det är allmänt känt att at på tjack är bland det värsta som finns. det är väldigt sällan jag har en at som ens är i närheten att kallas svår. vad kan det bero på? för mig blir det oftast att man känner sig lite illa till mods, har svårt att somna, svettas lite, men det kommer inte ens i närheten av en hemsk bakfylla. och nedstämdheten är i en helt annan division än den jag fått på E, då kan man bli riktigt nere. vad kan det bero på? jag brukar alltid tänka på att dricka ikapp det jag pissar o svettas ut, och jag går aldrig en längre tid utan att tvinga i mig åtminstone *lite* mat så det inte heller ska kännas av så mycket när jag kommer ner.
kan det vara att det bara var ett halvår sen jag började? kommer det bli värre med tiden? ni som snackar om en helt outhärdlig at, har den kommit med åren eller har den varit med från början? för i såfall hade jag aldrig tagit mer än en gång, det hade inte varit värt det goda för de bieffekterna.
jaja, jag märker att jag pladdrar på här. .hehe. 8O
ska ta o göra nåt vettigare istället.. knarka lugnt, boys n girls.. men kom ihåg att knark e GOTT!