Citat:
Ursprungligen postat av
Agent
Man skulle kunna sammanfatta det hela, utan att ta ställning i sak, med:
1) en pubertalt provokativ krönika av 2) en ointressant och i det närmaste talanglös skribent i 3) en hejdundrande skitpublikation som endast 4) torde underhålla flamboyanta lantisar och potentiellt debaser-klientel.
Är man ute efter provokation och underhållande hat kan man leta upp några nummer av VICE från 2001.
*stavn.*
Jag kan inte annat än hålla med den citerade talaren. En totalt värdelös krönika. Varken språket, meningsbyggnaden eller de patetiska försöken till personangrepp kan någonsin få mig att tycka att detta är en bra krönika. Det enda i denna krönika som jag har gemensamt med skribenten är att vi båda verkar vara trötta på Malou von Sivers fortfarande får synas i TV-rutan.
Att sedan Malou von Sivers går ut och kommenterar denna unga kvinnas förtvivlade skrik på uppmärksamhet, som krönikan tveklöst är, förvånar mig inte. Hon, liksom Sandra Engström, är mediakåta. Så enkelt är det.
Kan tyvärr inte hålla med den ursprunglige postaren, KönsKlas, att Sandra Engström skulle vara speciellt giftig.