45 426 besökare online
858 391 medlemmar • 45 876 869 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Övriga droger
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Nicopia
Avstängd
Nallade några piller från min polares farsa för att testa. Dessa var 20 mg:s piller. Slängde i mig 40mg, alltså dubbla dosen. Inget hände satt och tittade på tv hela kvällen men kände mig likadan som vanligt. Gick och la mig och somnade kanske lite tidigare än normalt.
Andra gången snortade jag 30 mg och svalde 30 mg men med nästan utebliven i effekt. Det var lite segt att gå uppför trappan men annars inget särskilt förutom att jag hade lite lättare att somna.

Tar jag en låg dos eller? Tycker det låter som mycket.
Lästa att folk hade dött av Triazolam på 8 gånger högsta dosen, känns ju inte som man vill gå upp på fyra gånger dosen på steso, alltså 80mg, eftersom det är nästa nivå för att se om man känner effekt. Vill ju liksom ha lite marginal för att klara livet.

Egentligen strävar jag inte direkt efter benzo rus utan mer för att veta vilken dosering jag ska ha till hands vid svamptripp för att klara mig undan en snedtripp. Om jag inte känner någon flumeffekt av 60 mg steso så känns det som om det kan bli klurigt att häva ångesten äns med sådana doser?

A-Dmp
Medlem
A-Dmps avatar
Ruset på bensodiazepiner är inte markant, man känner inte "oj, nu slog det", inte alls. Du känner dig mer nöjd med livet i allmänhet. Och när du inte blandar med alkohol så känns det ännu mindre.

Vid en svampsnedtripp ska 40 mg Stesolid hjälpa alldeles utmärkt, det är när det är illa man känner hur mycket dom har att ge, dubbla det och du kommer flyga som små moln, av två droger, och du behöver inte alls oroa dig för att dö av överdosering Stesolid. Inte alls. Inte ens om du käkar ett gram. Inte Stesolid ensamt.

tigern
Medlem
Finns inga stesolid som ligger på 20mg

Nicopia
Avstängd
Sanning! hade 20 mg i huvudet då jag tänkte på första dosen jag tog som var 20 mg för den dosen, ej per piller. Tack. Vet inte om jag kände någon direkt skillnad i sinnestämning men kanske testar att dra 50 mg oralt rakt av för att se om det blir något åk då, då jag alltså som mest dragit 30 mg varav hälften nasalt varav jag slarvade i indragningen...

Tack a-dmp....
Förresten, hur lång tid tar det innan trippen hävs från det man svalt dem? Så man vet hur mycket man behöver uthärda? Ni som har sneat på högre doser ver ju hur illa det är.....

A-Dmp
Medlem
A-Dmps avatar
Det tar en halvtimme för Stesolid att ge full effekt.

OT: Och ja, jag vet. Jag fick för mig att det vore en bra idé att käka 50 mg 2C-E. Då hade jag inga benzos. Då lärde jag mig. Benzos är ett måste vid varje tripp. Inte att ta, utan att kunna ta.

EttPacktack
Medlem
EttPacktacks avatar
Om du inte lider av panikångest elr något liknade så blir man inte så skön på 40mg stess,Därmot om du inte har kunnat äta elr gå utanför dörren kan 40 va det skönaste man har ätit på en vecka.
Sen kan man juh alltid ta till alkohol men det är inte att rekomdera då man blir en annan person vid stora mängder Benzo och alkohol.
Många som sitter 1-2 år på idiot saker som dom inte skulle ha gjort med den kombon.

Diazepam
Avstängd
Diazepams avatar
Citat:
dosen på steso, alltså 80mg, eftersom det är nästa nivå för att se om man känner effekt. Vill ju liksom ha lite marginal för att klara livet.

Du lär knappast dö på fjutiga 80mg stess. Det är vad jag käkar till frukost.

TBK
Medlem
TBKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
Du lär knappast dö på fjutiga 80mg stess. Det är vad jag käkar till frukost.

Fass är bra ibland.

100–200 mg till vuxna gav lindrig till måttlig, 500 mg till vuxen gav måttlig till allvarlig intoxikation.

Klämmer man i sig 50 tior stes så är risken att man spyr ganska stor skulle jag tippa

Diazepam
Avstängd
Diazepams avatar
.....

doenitz
Avstängd
doenitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TBK
Fass är bra ibland.

100–200 mg till vuxna gav lindrig till måttlig, 500 mg till vuxen gav måttlig till allvarlig intoxikation.

Klämmer man i sig 50 tior stes så är risken att man spyr ganska stor skulle jag tippa

Men du snälla söta vackra TBK, det finns något som kallas tillvänjning.

Ingen kommer någonsin att få effekt på enbart lågdoser av benzodiazepiner om de verkligen inte behövs. Det krävs ångestproblematik för att de ska ge effekter som "åhh vad skönt, nu drog jag 1 mg Xanor till..." o.s.v.

Jävla nollor allihopa!

TBK
Medlem
TBKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doenitz
Men du snälla söta vackra TBK, det finns något som kallas tillvänjning.

Ingen kommer någonsin att få effekt på enbart lågdoser av benzodiazepiner om de verkligen inte behövs. Det krävs ångestproblematik för att de ska ge effekter som "åhh vad skönt, nu drog jag 1 mg Xanor till..." o.s.v.

Jävla nollor allihopa!

Hehe jo tolerans bör räknas in i bilden, men jag drog mig till slutssatsen att toleransen inte var så hög. Men för att göra saken tydlig så är det nästan omöjligt att dö på enbart benzo utom flunitrazepam. Förövrigt är jag kusin men en av bilderna på min avtor.

doenitz
Avstängd
doenitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TBK
Hehe jo tolerans bör räknas in i bilden, men jag drog mig till slutssatsen att toleransen inte var så hög. Men för att göra saken tydlig så är det nästan omöjligt att dö på enbart benzo utom flunitrazepam. Förövrigt är jag kusin men en av bilderna på min avtor.

Det är uppenbart att du är kusin med en av bilderna på din avatar

Vad baserar du påståendet om Flunitrazepam på?

Svara på ämne
Topp Dela »