Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-28, 22:41
  #4285
Medlem
Mergos hur mycket tog du med dig till ayia napa, hur länge var du där och räckte pengarna?
Citera
2015-07-29, 01:14
  #4286
Medlem
Någon som bott på green bungalows och vet om personalen tillåter hemsläp?
Citera
2015-07-29, 22:46
  #4287
Medlem
Mergoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intakt1
Mergos hur mycket tog du med dig till ayia napa, hur länge var du där och räckte pengarna?

Var där i 1 vecka brände ca 600 euro! Drack ute en hel del

ha de bra
Citera
2015-07-30, 22:57
  #4288
Medlem
Icecold10s avatar
Är de bra drag i ayia napa 10 augusti till 18e?
Citera
2015-08-06, 02:31
  #4289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intakt1
Ungefär hur mycket pengar rekommenderar ni att man tar med sig när man åker till ayia napa? Och då syftar jag på pengar som ska räcka till att festa varje dag och äta ute varje dag utan att man ska behöva bli orolig över att pengarna ska ta slut.

Helt olika, var där nere 2012 och då slösade vi kanske 600 euro på en vecka och det var kul, kanske för de var vår första suparresa,

Var nere i år 15-25 juni, bodde på Napa plaza, vilket var ett lyxhotell, rekommenderas om man vill ha rena fräsha rum och fin pool med bra faciliteter samt chilla av baksmällan på dan för att sedan på kvällen gå loss. Jag och min polare brände tillsammans 65000 kronor, yes 6 500 euro, då snackar vi hela paketet, weed, mängder med ladd varje dag. Standardkväll såg ut såhär: GG > Nordic > Castle > Carwash > Aqua > hemsläp (varannan dag lyckades man. Helrör på varje klubb (som dock var billigt, förutom på castle då de tog runt 200euro flaskan) vi blev bra vänner med Vakten på GG, Panos, som fixade fri entre överallt och bra service, han kände hela Napa och var perfekt o va ute med, såklart stog vi för notan och han för annat . Samtliga nätter kom vi hem runt 8-9 på morgonen, ibland kom jag inte hem Roligaste och sjukaste resan hittils iallafall!

Summering:

Laddet i napa: Grym kvalle men dyrt (100euro/g) men vi fick lite billigare med hjälp av kontakter. Dock blir laddet fuktigt så det räcker inte till så många linor då de klumpar ihop sig, men men, det funkar

Tjejer: Juni var perfekt månad för en bra ratio, var bokstavligen 50/50, juli har jag hört är korvarnas paradis så akta er när ni åker. blir ni desperata? använd tinder-appen, tro mig, brudar använder den i ayia napa! Matchade med en tjej när jag hade tråkigt på hotellet och vips dök hon upp och så blev det åka av lite på dan . Sen är det hela tur, 4 av 9 utgångar blev det ligg, kunde blivit mer, eller mindre. Flera på mitt hotell fick 0

Fest: Jag skippade båten då jag var där 2012, och ja, det är bokstavligen massa folk som trängs i en båt med musik, värt att testa, men inte två gånger. Pool partyt såg inte så attraktivt ut heller, och köp för guds skull inga paket! Man ska inte bli styrd på sin semester, ena dan planerar man något och det slutar upp med att man tatuerar en smiley i rumpan kl 05 istället, ja ni fattar Bra klubbar? Kör en skandinavisk klassiker, GG>Blue moon/nordic>castle>carwash>aqua. Det blir dyrt, men fyfan va kul de blir (om du orkar river reggae) Undvik så mycket brittiska ställen som ni kan, du hittar kanske 1/10 brittiska tjejer som ser bra ut och som är sköna, resten är bara jobbiga, killarna kan vara trevliga, men de blir lite för mycket ibland.


Ett roligt minne var när jag pippa en brud i Antheas trappuppgång och massa britter kom när jag kom, haha, precis vid sprutet mot hennes kropp så skrek 10 galna britter SHAG! SHAG! SHAG! Ett annat var när vi dricksa 35 euro till svarta killen som jobbade vid toaletterna, vi sa Håll dörren stängd (Fanns inga lås) för vi skulle dra ladd, så sa han omg u just payed my monthly paycheck!

Finns 1000 olika historier men allt som allt, vill ni ha en upplevelse så åk till Ayia Napa!
Citera
2015-08-06, 19:06
  #4290
Medlem
Vilket partyhotell för personer mellan 19-22 rekommenderas starkt där nere? Håller på och överväger till Ayia nästa festresa så kom med lite förslag.
__________________
Senast redigerad av Gal1bl.a 2015-08-06 kl. 19:09.
Citera
2015-08-11, 19:42
  #4291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intakt1
Är det några fler som åker ner till Ayia napa den 17e augusti och vart kommer ni att bo. Vi kommer att hålla hus i Barbara.
Är nämligen lite orolig att vi har bokat ett alltför sent datum. :/

Kommer åka ner den 21a augusti och de blir Barbara för mig också! Och de är drag hela augusti ut så de är inget att vara rädd för.
Citera
2015-08-13, 01:03
  #4292
Medlem
Hej undrar hur mycket pengar man lägger på sprit och alkohol under ca 1 vecka?
Ska vara där 9 nätter, vi bor all inklusive så behöver bara betala det.
Vad tror ni man kommer hamna på? Hur mycket pengar behöver jag ta med mig?
Citera
2015-08-13, 16:21
  #4293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurricanee
Hej undrar hur mycket pengar man lägger på sprit och alkohol under ca 1 vecka?
Ska vara där 9 nätter, vi bor all inklusive så behöver bara betala det.
Vad tror ni man kommer hamna på? Hur mycket pengar behöver jag ta med mig?

Beror helt på hur mycket du brukar dricka ute och sen är de inträde på vissa klubbar så kanske runt 40-60 euro om dagen beroende på hur mycket du förar på hotellet!
Citera
2015-08-14, 01:57
  #4294
Medlem
Bokat Barbara i mitten av september!
Hur är hotellet?
Får man spela Hög musik?
Får man ta dit några vänner och förfesta på rummet?
Citera
2015-08-14, 11:44
  #4295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurricanee
Bokat Barbara i mitten av september!
Hur är hotellet?
Får man spela Hög musik?
Får man ta dit några vänner och förfesta på rummet?

Barbara Apartments

Ett annat ungdomshotell som ligger nära bargatan (5-10 min promenad) är Barbara Apartments. På Barbara Apartments kan man ta upp personer på rummet utan problem. Musik kan spelas fram till klockan 22, ibland senare beroende på vem som jobbar och hur högt man har musiken. Alla lägenheter har kök och balkong. Här finns också en utomhuspool och en poolbar. De flesta som bor på Barbara under högsäsongen är skandinaviska ungdomar.

Musik – Oftast inga problem med musik
Ta upp folk på rummet – Oftast inga problem
Standard – Helt okej / Bra

info från http://www.destinavo.com/ungdomshotell-ayia-napa/
Citera
2015-08-14, 17:32
  #4296
Medlem
Hur är det att bara åka 2 tjejer på en fest resa? Vi ska bo på pavlinia, träffar man folk som man utan problem kan hänga med?
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f415312

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback