Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-10, 21:29
  #3709
Medlem
ruckaalis avatar
Ligger dem flesta klubbarna på en viss gata eller är dem utspridda?
Kan man röka cigg inne på klubbarna?
Vad ligger taxikostnaderna på ungefär i Ayia Napa?
Citera
2013-06-11, 01:19
  #3710
Medlem
rakmacka20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruckaali
Ligger dem flesta klubbarna på en viss gata eller är dem utspridda?
Kan man röka cigg inne på klubbarna?
Vad ligger taxikostnaderna på ungefär i Ayia Napa?


Alla klubbar ligger inom gångavstånd från varandra.
Ja de bryr sig inte om det typ, ja rökte inne på alla ställen när jag var där.
Jag och mina kompisar fick betala ca 2 euro/person oavsett hur långt vi skulle.
Citera
2013-06-11, 12:15
  #3711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnusGus
Tjena, har sökt igenom tråden lite men hittar inte något. Mina polare har varit på ayia napa innan och eftersom vi har bokat 2 olika hotell (dem har pool men inte jag o mina polare) så sa de att man kan gå till varandras hotell? De sa att de gjort de innan men jag verkar inte helt säker på om de bara försöker lugna mig. Någon erfarenhet?

Både Pavlinia och Christabelle var jättelugnt att vara på om man inte bodde där, det är så pass öppet att ingen personal märker det.

Citat:
Ursprungligen postat av ruckaali
Ligger dem flesta klubbarna på en viss gata eller är dem utspridda?
Kan man röka cigg inne på klubbarna?
Vad ligger taxikostnaderna på ungefär i Ayia Napa?

Angående klubbarna så finns det ett ställe som kallas för Engelska Bargatan där klubbarna ligger i princip vägg-i-vägg med varandra, försöker överrösta varandra, försäljare ute på gatorna som säljer typ 1 drink och 2 shots för €5, detta kommer du till genom att gå ännu djupare in i stan från Grabbarna Grus/Snappys/Blue Moon-området (vilket jag gillade mer än bargatan).
__________________
Senast redigerad av Majestics 2013-06-11 kl. 12:21.
Citera
2013-06-12, 01:18
  #3712
Medlem
sticker ner med bruden 1 Juli till ayia napa.

Hotellet heter Pavlo Napa, någon med erfarenhet?

Tips innan resan, sevärdheter? Bästa nattklubbarna?
Citera
2013-06-12, 19:51
  #3713
Medlem
Tja, har några polare i åldern 18-24, som ska ner 5 Augusti till 22Augusti. Är det högsäsong i Napa då för 15-25 åringar ? eller kommer det mestadels vara äldre människor ? Svar uppskattas ^^
__________________
Senast redigerad av Fucka 2013-06-12 kl. 19:54.
Citera
2013-06-18, 11:02
  #3714
Medlem
Reser till ayia napa

sticker ner med bruden 20 Juli till ayia napa.

Hotellet heter Paradise Village, någon med erfarenhet?

Tips innan resan, sevärdheter? Bästa nattklubbarna?

Priser på nattklubbar? samt alkohol? När jag va i magaluf 2012 sålde dem biljeter med free bar? finns det i ayia napa också?
Citera
2013-06-18, 18:16
  #3715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Tja, har några polare i åldern 18-24, som ska ner 5 Augusti till 22Augusti. Är det högsäsong i Napa då för 15-25 åringar ? eller kommer det mestadels vara äldre människor ? Svar uppskattas ^^

Augusti sägs vara tjejernas månad! Och när jag var där samma period förra året var där bra med damer i er ålder, så finns alltid lammkött att mysa med
Citera
2013-06-21, 12:13
  #3716
Medlem
dafuqups avatar
Ganska dött i denna tråd jämför med tidigare år. Är det inte lika mycket drag där borta längre?
Citera
2013-06-21, 13:32
  #3717
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Ganska dött i denna tråd jämför med tidigare år. Är det inte lika mycket drag där borta längre?

Klubbar jag kan rekommendera för den partysugne

Castle
Grabbarna grus
Blue moon
Sin
Car Wash
Aqua
Citera
2013-06-21, 13:39
  #3718
Medlem
Epicediums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruckaali
Klubbar jag kan rekommendera för den partysugne

Castle
Grabbarna grus
Blue moon
Sin
Car Wash
Aqua

När vi var i Napa var det ganska dött på Castle, och inte många skandinaviska ungdomar alls. Kan dock tänka mig att det är drag där under högsäsongerna?
Citera
2013-06-21, 14:47
  #3719
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epicedium
När vi var i Napa var det ganska dött på Castle, och inte många skandinaviska ungdomar alls. Kan dock tänka mig att det är drag där under högsäsongerna?

Som du säger så var det inte så mycket skandinaviska ungdomar där men rätt bra drag tyckte jag det var i alla fall. Tror det var tre olika dansgolv med olika sorters musik och mellan 00.00-02.00 var hyfsat välfyllt på alla dessa dansgolv.

Inte för att det har så stor betydelse men toaletterna på Castle är bra mycket mer fräscha än på tex Grabbarna grus som var nerspydda och luktade vidrigt.

Car wash var intressant, mycket engelsmän men med annorlunda musik än övriga klubbar, minns att jag hörde både Wonderwall, TNT och Linkin Park där inne.
__________________
Senast redigerad av ruckaali 2013-06-21 kl. 14:53.
Citera
2013-06-22, 16:12
  #3720
Medlem
Jag och två polare ska ner till Ayia napa 12 augusti och stannar 1 vecka framåt!

Vi ska bo på Thokoss Holiday 2 och vill veta om det är ett bra hotell?

Jag som är person älskar och festa och det finns inga gränser hos mig, det är all in som gäller!

Någon mer som ska till thokoss den 12 augusti?

Tacksam för svar! ciao!
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f415312

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback