• 1
  • 2
2006-12-22, 01:29
Medlem
Dödens avatar
finns det ingen mod i den här forumdelen eller?
Citera
2006-12-26, 03:01
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av fukkface
haha.. kennedy ser ut som en riktig liten stjärtgosse ju. riktigt söt liten kille- puss

edit: ungefär som när min hundvalp försöker se arg ut, blir bara gulligare.
hahah du anaaaar inte
Citera
2006-12-26, 03:13
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
PM:a princan..han känner alla tungt kriminella i Göteborg..
Han känner ingen mer än att han har gått i samma skola som en numer kriminell wankster, och han är inget annat en alban från Europas rövhål, som försöker övertyga oss om att han är en exotisk italienare. Patetiskt.

Kennedyangered är inget annat än en hangaround till blattarna som finns i Göteborgs äckligaste förorter. Väldigt underhållande hur han försöker utger sig för att vara något han inte är dock.

Angående Topic: så är det inga kriminella gäng som styr Göteborg, och om du verkligen tror det måste du vara dum i huvudet. Men det är klart, med medlemmar som Prican och Kennedy så är det ju inte omöjligt.
Citera
2006-12-27, 00:43
Medlem
jag syftade mest på det illegala spel, och verksamheterna inom krog världen, man har ju läst/hört. Måste ju bli ett jävla liv när alla gbg gäng ska ha en del av kakan, finns ju HA, OG, bandidos med X-team och allt vilka det är mer..
Citera
2011-08-30, 18:02
Medlem
strong78s avatar
Ursäkta mig lite bara,jag är ny här så jag vet inte så mycket hur man skriver inlägg o så?? Men jag undrar om ni känner till något gäng i gbg som kallar sig 187?? mvh strong78
Citera
2011-08-30, 18:19
Medlem
Det Finns Inget Gäng Som Styr Den Här Staden. Olika Gäng Styr Stadsdelar Men Inte Själva Staden. Det E För Många Gäng I Gbg Så Om Du Vill Styra Staden Så Hamnar Du I Konflikt Med Allt Och Alla Som Bandidos X-team Gjorde. När Dom Var Som Starkast Så Styrde Dom Mäst Av Denna Staden Sen Så Small Det Till I Alla Hörn När Dom Ville Ta Mer Och Mer Mark. Det Kallas Girighet Men Sånt E Livet Gapa Mycke Vinner Eller Förlorar Mycket.
Det Tar Ett Tag Igen Tills Någon Vågar Och Utmana Hela Stan Som Bmc & Xteam Gjorde.
Citera
2011-08-30, 22:37
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
Det Finns Inget Gäng Som Styr Den Här Staden. Olika Gäng Styr Stadsdelar Men Inte Själva Staden. Det E För Många Gäng I Gbg Så Om Du Vill Styra Staden Så Hamnar Du I Konflikt Med Allt Och Alla Som Bandidos X-team Gjorde. När Dom Var Som Starkast Så Styrde Dom Mäst Av Denna Staden Sen Så Small Det Till I Alla Hörn När Dom Ville Ta Mer Och Mer Mark. Det Kallas Girighet Men Sånt E Livet Gapa Mycke Vinner Eller Förlorar Mycket.
Det Tar Ett Tag Igen Tills Någon Vågar Och Utmana Hela Stan Som Bmc & Xteam Gjorde.
BMC´s glansdagar är över...nu för tiden så finns det mestadels sopor i deras led, så dom har inget att säga till om i Göteborg längre...lika lite som i nån annan stad.
Citera
2024-02-10, 12:02
Medlem
Finns en ny artikel i Aftonbladet om detta

42 män och 2 kvinnor – nyckelpersonerna i Göteborgs undre värld

Har själv ej plus längre (haft i några år men avslutades i Viaplay vågen när man inser hur dyrt allt är man knappt använder..)
Citera
2024-02-12, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbaraboom84
Finns en ny artikel i Aftonbladet om detta

42 män och 2 kvinnor – nyckelpersonerna i Göteborgs undre värld

Har själv ej plus längre (haft i några år men avslutades i Viaplay vågen när man inser hur dyrt allt är man knappt använder..)

Precis likadant för mig men är väldigt nyfiken. Finns det ingen som kanske kan dela informationen som står i artikeln?! Tack på förhand så att säga
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in