Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-24, 09:42
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardgood
Det fanns en rip från Kanal Lokal på swetv.org. Tror den var från 2009 eller 2010 från Ruckmans. Jag tror jag sparade den nånstans. Men den kan ju ligga kvar som torrent också.

Letade på swetv men hittade inget =/ Så leta fram den å ladda upp =)
Citera
2015-06-09, 21:13
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wild_Child
Letade på swetv men hittade inget =/ Så leta fram den å ladda upp =)


Jag var på Ruby standup i Göteborg för bara något år sedan och då var det Peter och Niklas Andersson. Jäklar vad man gapskratta Så han har nog fullt upp även om åldern börjar ta ut sin rätt


Men tyvärr hann jag inte plocka hem julspecial på Ruckmans 2009-2010
Någon som har kvar den tro
Citera
2016-01-05, 17:56
  #147
Medlem
Några avsnitt av "Lycka Till" ligger uppe på tuben. Tror det var 19 st. Allt för få!

Guld.
Citera
2018-04-09, 16:52
  #148
Medlem
michail.bakunins avatar
Radera

Tackar vigusa som uppmärksammade mitt stora misstag.
__________________
Senast redigerad av michail.bakunin 2018-04-09 kl. 17:14.
Citera
2018-04-09, 17:07
  #149
Medlem
radera

Citat:
Ursprungligen postat av michail.bakunin
Han har kommit ut som antisemit hell seger. Idioten kan inte ens stava till Janouch. När vänstern hatar kallas det uddlös satir när högern hatar går det under näthat och hot. Då är det OK för mig att redigera in swastikan någonstans på Wolodarski ta en passande bild.

https://nyheteridag.se/han-legitimer...erina-janouch/

https://mobile.twitter.com/gubbslem/...74329419223040

https://mobile.twitter.com/appelstof...83534213636097

Janouch är judinna och några släktingar togs och internerades av nazisterna sieg heil.

Men snälla nån,du länkar till en helt annan person,Kristoffer Appelquist,,,.Tråden här är om Peter Apelgren som förövrigt är tillsammans med Anna Mannheimer som har judiskt påbrå genom sin far.
__________________
Senast redigerad av vigusa 2018-04-09 kl. 17:32. Anledning: skribenten jag citerade tog bort sitt inlägg då han blandat ihop två namn,och då vill jag göra detsamma.
Citera
2018-04-09, 17:30
  #150
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Men snälla nån,du länkar till en helt annan person,Kristoffer Appelquist,,,.Tråden här är om Peter Apelgren som förövrigt är tillsammans med Anna Mannheimer som har judiskt påbrå genom sin far.

Ja sicken pajas som inte kan hålla red på vem som är vem.
Apelgren är ju trots allt en riktig underhållare och har tillsammans med Anna fullt upp med familjeföretaget. Den andre behöver vi ju inte diskutera om ens.
Citera
2018-04-09, 17:33
  #151
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michail.bakunin
Radera

Tackar vigusa som uppmärksammade mitt stora misstag.
fy fan vilken idiot du är som blandar ihop namnen hölll på att sätta kaffet i halsen när peter Apelgren kommit ut som anti-semit.
Citera
2018-04-09, 17:39
  #152
Medlem
michail.bakunins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
fy fan vilken idiot du är som blandar ihop namnen hölll på att sätta kaffet i halsen när peter Apelgren kommit ut som anti-semit.

Det är nästan det första namn som kom upp när jag googlade på Peter Appelquist flashback.
Citera
2018-04-09, 17:44
  #153
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michail.bakunin
Det är nästan det första namn som kom upp när jag googlade på Peter Appelquist flashback.
Ja men han heter Kristoffer fortfarande. Herregud
Citera
2018-04-09, 18:25
  #154
Medlem
Sonnenwendes avatar
Såg hans show i höstas, väldigt rolig måste jag säga. Hans fru är inte på riktigt samma nivå. Men Apelgren är en naturbegåvning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback