Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-12, 04:41
  #793
Medlem
William Hainess avatar
Jag har tittat genom dom två första säsongerna och Kelly (och Bud) är verkligen knappt med, antagligen för att de var för unga. Synd när man mest tittar på det för att kunna citera Kelly dock.
Citera
2015-04-12, 07:38
  #794
Medlem
gulaLejonets avatar
var länge sen jag såg denna men med tanke på budget och manus måste denna ligga i topp i sin kategori. den enda scenen dom har är ju i vardagsrummet.

grymt bra serie!
Citera
2015-04-12, 10:48
  #795
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulaLejonet
var länge sen jag såg denna men med tanke på budget och manus måste denna ligga i topp i sin kategori. den enda scenen dom har är ju i vardagsrummet.

grymt bra serie!
Vad säger du människa, de var ju tom i London en gång
Det var väl dom sista åren, som de började vara lite utanför huset.
Citera
2015-04-12, 13:43
  #796
Medlem
amentjeinas avatar
Ja, i det stora är det en dålig serie som envisas med att köra samma skämt hela tiden. då jag ofta vaknar till den har jag lyckats hitta några guldkorn i den. Men den är inte värt att slå på tvn just för denna serie.

Ska tilläggas att sexan gör så här med alla dåliga /mediokra serier de kan lägga vantarna på; Seinfeld, cheers, scrubs och how I met your mother.
Citera
2015-06-04, 08:03
  #797
Medlem
gato12s avatar
Varför försvann Peggy under en period från serien? Man hävdar att hon jagar sin farsa genom halva Europa, med lite nödtorftigt inklippta scener. Är det när hon är på smällen och får missfall?
Citera
2015-06-04, 08:14
  #798
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Varför försvann Peggy under en period från serien? Man hävdar att hon jagar sin farsa genom halva Europa, med lite nödtorftigt inklippta scener. Är det när hon är på smällen och får missfall?

Nej, först så blev Katey Sagal på smällen, födde ett barn för tidigt som dog och eftersom dom skrivit in hennes graviditet i serien så förklarade dom bort det hela som en dröm. När Katey blev gravid igen så skrev dom ut henne ur serien tillfälligt med sagda inklippta scener.
Citera
2015-06-04, 20:22
  #799
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag har tittat genom dom två första säsongerna och Kelly (och Bud) är verkligen knappt med, antagligen för att de var för unga. Synd när man mest tittar på det för att kunna citera Kelly dock.
Kelly var väl inte så korkad i början som hon blev senare?
Citera
2015-06-05, 19:47
  #800
Medlem
klybans avatar
Sällan bara längre, men ett av dagens avsnitt hade jag aldrig sett innan.
Otroligt, som en annan tittar på det ofta i perioder.
Citera
2015-06-05, 20:29
  #801
Medlem
Nån mer som har No Maám T-shirten?
Citera
2015-07-03, 17:25
  #802
Medlem
Svenskares avatar
Tv-serien får i alla fall mig att skratta konstant. Jag vet inte, men jag kan ha sån där dålig humor. Haha, jag älskar när folk är elaka mot varandra, men något som verkligen är skit det är ju det där jävla avskrädet how I met your mother och scrubs! Det är något man borde tala med tv6 om.
Citera
2015-07-04, 01:05
  #803
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amentjeina
Ska tilläggas att sexan gör så här med alla dåliga /mediokra serier de kan lägga vantarna på; Seinfeld, cheers, scrubs och how I met your mother.
Vad är det för fel på dig? Du listar upp några av dom bästa och mest framgångsrika komediserier som har gjorts, och kallar dom för dåliga/mediokra.

Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Nån mer som har No Maám T-shirten?
Fick en i present för bra många år sedan. Inte sett till den på länge, men kan aldrig tänka mig att jag slängt den, så ligger förmodligen nedpackad någonstans.

Hade den på mig till jobbet en gång, och fick lite konstiga frågor om vad det betyder av en kvinnlig kollega. Hon verkade väldigt fundersam. I efterhand har jag undrat om hon trodde att var någon typ av homosexuell symbol (med tanke på att det är en kvinnosymbol med ett rött streck över). Jag insåg nog också att det inte var den mest lämpliga tröjan att ha på sig till jobbet, även om det var en liten och mycket frispåkig arbetsplats.


Jag har själv lite svårt för MWC nuförtiden, men det beror nog främst på att jag sett varje avsnitt 20+ gånger. Men det finns helt klart några guldkorn som är bland det bästa som någonsin gjorts, t ex Route 666.
__________________
Senast redigerad av Beace 2015-07-04 kl. 01:19.
Citera
2015-07-08, 07:34
  #804
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Nån mer som har No Maám T-shirten?

Jag har en, används inte så ofta men köptes mer för som en rolig sak samt att jag såg serien när jag var yngre och missade inte några avsnitt då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback