Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-12, 17:22
  #1
Avstängd
Detta är tråden jag letat efter men aldrig funnit. Det måste finnas maaassor att berätta här. Man behöver ju inte säga att X prasslar med Ys man. Bara att det sägs så...

Har förresten hört om en MYCKET känd finansman som är betydligt mer intresserade av yngre gentlemän än av sin lagvigda.
Citera
2006-12-13, 00:00
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenienstrut
Har förresten hört om en MYCKET känd finansman som är betydligt mer intresserade av yngre gentlemän än av sin lagvigda.

Han är känd och det är väl bara spekulationer? Så sitt då inte där och håll på namnet..
Citera
2006-12-13, 01:43
  #3
Medlem
xallos avatar
H&q
Citera
2006-12-13, 08:55
  #4
Medlem
davidoffs avatar
Mats Qvitter

Bjorn Tarras Wahlberg torska rejalt med en MILF pa Karlavagen han traffa i aratal

Bosse Lundgren gilla handbollstjejer

listan ka goras lang
Citera
2006-12-13, 09:43
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenienstrut
Detta är tråden jag letat efter men aldrig funnit. Det måste finnas maaassor att berätta här. Man behöver ju inte säga att X prasslar med Ys man. Bara att det sägs så...

Har förresten hört om en MYCKET känd finansman som är betydligt mer intresserade av yngre gentlemän än av sin lagvigda.

Du kan ju inte starta en sån här tråd och sedan hålla på informationen, då blir den ju helt ointressant.
Citera
2006-12-13, 11:17
  #6
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Mats Qvitter

Bjorn Tarras Wahlberg torska rejalt med en MILF pa Karlavagen han traffa i aratal

Bosse Lundgren gilla handbollstjejer

listan ka goras lang

Sorry av mig! Jag skrev bara något som inte är OK!
Citera
2006-12-13, 12:20
  #7
Medlem
Ignatius Is avatar
Patrik Brummer åkte väl dit för att ha varit med en prostituerad?
Citera
2006-12-13, 12:47
  #8
Medlem
Bonzais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Patrik Brummer åkte väl dit för att ha varit med en prostituerad?

Stammer bra! Nagra veckor efter kopte han en Porsche Cayenne till frugan i hopp om att det kulle laka alla sar!
Citera
2006-12-13, 13:08
  #9
Medlem
davidoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzai
Stammer bra! Nagra veckor efter kopte han en Porsche Cayenne till frugan i hopp om att det kulle laka alla sar!

Jag har hort fran sakra kallor att frugan var med pa aventyret pa landet men att Brummer skydda henne och tog pa sig skulden.
Citera
2006-12-13, 13:13
  #10
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Jag har hort fran sakra kallor att frugan var med pa aventyret pa landet men att Brummer skydda henne och tog pa sig skulden.

Hur då med? Med som i närvarande eller med som i införstådd?
Citera
2006-12-13, 13:16
  #11
Medlem
davidoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Hur då med? Med som i närvarande eller med som i införstådd?


Hon narvarade,

Det ar ganska vedertaget. Aven den den kande bankiren som var VD pa en skandalomsusad firma i Stockholm under en period gillar trekaner med sin fruga och horor.
Citera
2006-12-13, 13:25
  #12
Medlem
davidoffs avatar
Joachim Posener var konstant otrogen mot alla sin brudar. Pa flykt i Brazilien drog tjejen som ursprungligen flydde med honom nar han gjorde en Modell pa smallen. Dessutom ar han bi...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback