Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-10, 23:05
  #4645
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Mr Snow White lever med en muslimsk kvinna! Kommer hon att kasta den första stenen?

Haha.
Verkar som det är hon som ligger bakom imamskägget också.

Svin Otto verkar även gilla att gå runt i enbart pullover ibland, som Kalle Anka.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/ar...?service=print
Citera
2010-07-10, 23:06
  #4646
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Då kanske du ska gå över till Politik Inrikes?

Det här är Skvallertråden

Jag skriver där också. Tycker Du inte att affären bör belysas
så brett som möjligt, utan hårfina gränsdragningar på ett
internetforum som säger sig vara i täten för yttrandefrihet?
Citera
2010-07-10, 23:06
  #4647
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Puh! Svett pust och stön. Trodde det var nåt läskigt avrättningsklipp. Jag fixar inte sånt. Mår bara dåligt. Ok, nu mådde jag dåligt ändå, men på annat sätt

Frågan är berättigad. Sven Otto lever med en muslimsk kvinna. Kommer hon att kasta den första stenen?
Citera
2010-07-10, 23:07
  #4648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Mycket babbel och ovidkommande tramsspekulationer ovan.

Fittorin har avgått och eliminerats ur den moderöda partiapparaten och regeringen.

Eventuella, personliga, rättsliga aspekter är ointressanta. Det enda som betyder något, är vilken påverkan denna solkiga 'affär' har på opinionen och valutgången i september.

Fel - det är också intressant hur FB kan sätta dit och få Lena Mellin bort från dagspressen.
Gör vi vårt jobb är hyndan rökt.
Citera
2010-07-10, 23:07
  #4649
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Oavsett vad som skett tycker jag at media har ett ansvar när man tar fokus från vad valet egentligen handlar om. Förra valet, dataintrång, nu Sveno...Billigt på något sätt
Citera
2010-07-10, 23:08
  #4650
Medlem
ulricehamnstjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Mr Snow White lever med en muslimsk kvinna! Kommer hon att kasta den första stenen?
Citera
2010-07-10, 23:09
  #4651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Oavsett vad so skett tycker jag at media har ett ansvar när man tar fokus från vad valet egentligen handlar om. Förra valet, dataintrång, nu Sveno...Billigt på något sätt

Just det och det är vårt förbannade ansvar att ställa PK-kärringarnas överkucku Lena Smelling mot vägen och få henne bort från svensk dagspress.
Citera
2010-07-10, 23:09
  #4652
Medlem
När kommer Sven Otto att stenas till döds eller piskas på Sergels torg? Han lever ju ihop med en muslimsk troende kvinna.
Citera
2010-07-10, 23:09
  #4653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulricehamnstjej

Tack!
Citera
2010-07-10, 23:11
  #4654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Oavsett vad som skett tycker jag at media har ett ansvar när man tar fokus från vad valet egentligen handlar om. Förra valet, dataintrång, nu Sveno...Billigt på något sätt
Billigt ja.
Men dataintrånget och detta är ju nyheter.

Sedan känns det som vi bara sett början än så länge.
Jag tror det kommer mera ang SOL.
Citera
2010-07-10, 23:11
  #4655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av black_devil
japp vem fan bryr sig om han köper en hora eller två? hans ensak.


Va skojar du? När Mona Sahlin köpte en jäkla Toblerone då var det en riksangeöägenhet! Det här är mijarder ggr värre än en Toblerone haha
Citera
2010-07-10, 23:12
  #4656
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frinken
Just det och det är vårt förbannade ansvar att ställa PK-kärringarnas överkucku Lena Smelling mot vägen och få henne bort från svensk dagspress.
Din plikt inte min plikt.
Hon är likadan som alla journalister.

Du är lika tokig som dina kompisar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback