Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-10, 10:01
  #1
Medlem
erikbes avatar
Erik Niva, sportkrönikör på Aftonbladet och tidigare deltagare i dokusåpan Farmen på TV4, verkar oerhört skum. Någon som har något mustigt att komma med där?

http://www.svenskafans.com/image/1/9903.jpg
Citera
2006-12-10, 13:05
  #2
Medlem
gurkan???s avatar
Det enda man minns om honom var väl att han ljög, och påstod att han var vegan när han var med i farmen, vilket han i själva verket inte var, om jag minns rätt... han ser lite skum ut...
Citera
2006-12-10, 13:28
  #3
Medlem
Sababas avatar
Ljuger man nykter är det konstigt
Citera
2006-12-10, 16:42
  #4
Medlem
Har Niva varit med i farmen

Vilken säsong var kan man få tag på den?
Citera
2006-12-10, 17:50
  #5
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders.Karlsson
Har Niva varit med i farmen

Vilken säsong var kan man få tag på den?

Första säsongen var det. Sen måste han vara släkt med Joel i Joelbitar

http://www.aftonbladet.se/vss/debatt...,94998,00.html
Citera
2006-12-11, 08:26
  #6
Medlem
Har för mig att jag läst att han jobbat på FourFourTwo i London (fotbollsmagasin)
Citera
2006-12-11, 11:01
  #7
Medlem
paggans avatar
Han gjorde mycket bra reportage om det svenska Tysklandshatet i VM.
En eloge!
Citera
2006-12-11, 11:47
  #8
Medlem
Ursprungligen från Gällivare. Skrev typ 2,0 på högskoleprovet under gymnasietiden så att han kunde glida fram under skoltiden på medelbetyg. Snäll, målmedveten och sjukt smart. Gjort raketkarriär på Aftonbladet. Finns inget skvaller så vitt min flickvän vet.
Citera
2006-12-11, 11:56
  #9
Medlem
Rocky69s avatar
Anledningen till att han ljög på Farmen var att han höll på med något projekt på journalisthögskolan i Umeå. Det roliga var att han hade skinnskor och en massa andra atiraljer som kunde avslöja honom men att ingen reflekterade över detta.
Förövrigt är han en av sveriges klart bästa sportjournalister.
Citera
2006-12-11, 12:02
  #10
Avstängd
Han snackar jävligt konstigt. Långsamt och har många uttalsfel vad gäller flera ord. Han har säkert någon låsning/blockering vad gäller talet. Men det märks ju inte när han skriver.
Citera
2006-12-11, 13:27
  #11
Medlem
Shuyins avatar
Han håller på Tottenham Hotspur i fotboll.
Citera
2006-12-11, 13:30
  #12
Medlem
kalabalikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Anledningen till att han ljög på Farmen var att han höll på med något projekt på journalisthögskolan i Umeå. Det roliga var att han hade skinnskor och en massa andra atiraljer som kunde avslöja honom men att ingen reflekterade över detta.
Förövrigt är han en av sveriges klart bästa sportjournalister.

Ingen reflerkerade heller märkbart på sista frågan han fick efter han åkte ut: "Vad ska du göra nu?"
"Äta en rejäl hamburgare och bla, bla, bla"
Åtminstone var innebörden som ovanstående, jag kommer inte ihåg ordvalet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback