Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2011-02-23, 18:49
  #49
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure
Fungerar inte riktigt så. På 2 mg är du säkerligen positiv om du ska pissa 4 dagar efter du tog ikton.

Tack för snabbt svar!
men vad grundar du det på? jag har läst på lite och det är stora skilnader på folks poster vissa säger att 2mg inte ens syns och du är säker på att det syns efter 4dagar. vad har du för källa?
2011-02-23, 19:40
  #50
Medlem
skinner1112s avatar
någon som kan bekräfta att 2mg kan sitta i 4dar, jag vet att det är individuellt, och isf hur lång tid behöver jag för att vara 100% safe? det är frivilliga pissprov och jag skulle kunna skuta upp det ett par dar!

Tack på förhand
2011-02-23, 21:15
  #51
Avstängd
itssopures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinner1112
någon som kan bekräfta att 2mg kan sitta i 4dar, jag vet att det är individuellt, och isf hur lång tid behöver jag för att vara 100% safe? det är frivilliga pissprov och jag skulle kunna skuta upp det ett par dar!

Tack på förhand

Grundar det på egen erfarenhet, men jag vet inte, jag kanske hade tur. Det är dock en chansning, bara så du vet. Jag skulle inte ta risken, ifall det är viktigt att pissprovet klaras.

Ursäkta för konstig meningsuppbyggnad, jag är lite i det blå
2011-02-24, 22:07
  #52
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure
Grundar det på egen erfarenhet, men jag vet inte, jag kanske hade tur. Det är dock en chansning, bara så du vet. Jag skulle inte ta risken, ifall det är viktigt att pissprovet klaras.

Ursäkta för konstig meningsuppbyggnad, jag är lite i det blå

Egna erfarenheter? så du har pissat positivt på ikto efter 4 dagar? låter skummt eftersom det finns så många som säger annat. Jag pratade med en polare som går på metadon programmet och han knaprar ikto och påstår att det är helt safe efter 3-4 dagar om jag bara tagit 2mg.

Jag fortsätter och tjatar för jag läst så mycket olika svar, vissa påstår att det sitter i ett bra tag och vissa säger att det går ut på några dagar. självklart är det olika från person till person men det borde finnas någon som har goda kunskaper och kan intyga vad issopure påstår eller tvärtom.

det är VÄLDIGT delade åsikter, så det är svårt att vara säker. någon expert som kan hjälpa? kan tillägga att det är för körkort jag lämnar prover.
2017-05-07, 07:25
  #53
Medlem
laxes avatar
Ursäkta bump men jag har utskrivet 2mg iktorivil om dagen ger inte utslag på bzo men däremot på acl, nu till min fråga hur många krävs för att de ska ge utslag på bzo? Råkade hitta en rivotril burk i ett skåp å känns fel å spola ned dem.
2017-05-07, 11:05
  #54
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback