2011-04-17, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muto_kenji
Hans farsa är med ganska mycket så jag tror att han kommer vara med som bifigur där och eventuellt som

Dom kommer nog ta tillbaka en del andra karaktärer som inte är med i the hobbit och visa vad dessa gjorde under tiden som the hobbit utspelas!
Citera
2011-04-20, 00:03
Medlem
Paxozs avatar
Va fan! såg precis att Persbrandt har fått rollen som Beorn i filmen! :O

Vilken chock jag fick!.. Jag hoppas verkligen han gör bra ifrån sig!

Fick faktiskt först reda om denna film för 3dagar sedan.. ser verkligen framemot denna!
Senast redigerad av Paxoz 2011-04-20 kl. 00:10.
Citera
2011-04-20, 20:12
Medlem
The-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paxoz
Va fan! såg precis att Persbrandt har fått rollen som Beorn i filmen! :O

Vilken chock jag fick!.. Jag hoppas verkligen han gör bra ifrån sig!

Fick faktiskt först reda om denna film för 3dagar sedan.. ser verkligen framemot denna!

Sedan skulle nog Stellan ha en roll i filmen så dubbelt upp svenskt!
Citera
2011-04-20, 20:46
Medlem
Paxozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johan
Sedan skulle nog Stellan ha en roll i filmen så dubbelt upp svenskt!

ooh! nice! det gillas!
Citera
2011-04-24, 14:40
Medlem
Borghesias avatar
Mera problem ...

PJ har uppdaterat sin Facebook med att Rob Kazinsky som skulle spela Fili hoppar av filmen på grund av personliga skäl. https://www.facebook.com/notes/peter...50233459761558

Jag har inte sett något med honom så jag kan inte säga om detta är bra eller inte.
Under inspelningen av Sagan om Ringen så fick ju Stuart Townsend sparken som Aragorn och det slutade ju bra i och med att Viggo fick rollen.

Vi får väl hoppas på något liknande här då.

Men personligen tycker jag att det får förbanne mig vara slut med allt strul vad gäller denna produktionen.

Edit: PJ har också bekräftat att Ian Holm kommer komma tillbaka och spela en äldre Bilbo.

Citat:
One comment that came up from the recent video blog was the Bilbo voice at the end—many of you assumed it was Sir Ian Holm. Whilst Ian will be returning as the older Bilbo Baggins in The Hobbit, that recording was actually Martin Freeman's voice, taken from a script read through we recorded when the cast first arrived. I have to admit, I wasn't sure who it was when I first heard it, either. Cheers, Peter J
källa: https://www.facebook.com/pages/Peter...n/141884481557
Senast redigerad av Borghesia 2011-04-24 kl. 14:52.
Citera
2011-05-09, 16:06
Medlem
Hanzo-Hasashis avatar
Vet någon som har läst The hobbit om Battle of Five Armies kommer vara med i filmen?
Citera
2011-05-09, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanzo-Hasashi
Vet någon som har läst The hobbit om Battle of Five Armies kommer vara med i filmen?

Det kommer självklart att vara med, det är helt omöjligt att göra en vettig filmatisering utan att ha med det.
Citera
2011-05-15, 16:03
Bannlyst
Men Frodo är väl inte med i Bilbo? Han står med på imdb.com iallafall?
http://www.imdb.com/title/tt0903624/ Frodo var väl inte född i bilbo boken!

Såg nu att de ska ha en unga bilbo och en gammal bilbo. den gamla ska spelas av ian holm som i sagan om ringen.
Senast redigerad av FantaNaranja 2011-05-15 kl. 16:09.
Citera
2011-05-16, 20:10
Medlem
Makss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanzo-Hasashi

Omg... Självklart kommer den att vara med, hur i hela världen skulle de kunna klippa något så massivt?
Citera
2011-05-16, 20:31
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maks
Omg... Självklart kommer den att vara med, hur i hela världen skulle de kunna klippa något så massivt?

Spoiler om boken (LÄS INTE OM NI INTE VILL VETA HANDLINGEN)

Citera
2011-05-16, 20:39
Medlem
Makss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Spoiler om boken (LÄS INTE OM NI INTE VILL VETA HANDLINGEN)

Tror du verkligen de tar bort något som blir så enormt bra trailermaterial, så actionfyllt och fränt i största allmänhet? Jag har svårt att tro det iaf.

P.s. Någon som vet vart man kan ladda ner bilbo som ljudbok? Finns en på tpb men uppläsaren är så extremt dålig...
Citera
2011-05-18, 13:41
Medlem
Busfroe1s avatar
Detta har säkert nämnts tidigare men är det bara jag som stör mig på att Frodo kommer vara med i filmen? Enligt boken så lever han ju faktiskt inte då The hobbit utspelar sig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in