Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2007-05-27, 20:51
  #73
Medlem
Communists avatar
tränar thaiboxning på malmvägen är rätt lugnt ..

Men vart är alla kommentarer jaha svensk knarkare JAG VISSTE DET typiskt
Citera
2007-05-28, 09:42
  #74
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basho
Kurder och/eller araber, araber och/eller kurder... den gamla vanliga visan.

Någon som vet om/hur den kurdiska föreningen var inblandad?
Det var turkar som stod för misshandeln.
Citera
2008-02-03, 15:00
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chacaloni
När Rinkebykillarna kom förbi och hälsade på 89/90 var det inte många modiga malmvägsbor som vågade visa sig nere i korridorerna.
Överskattat ställe. Har alltid bara varit en massa fjantar där nere.
Hoppa på fulla gubbar och töntar klarar väl vem som helst av.


vi drog till rinkeby 50 pers förra året gick igenom hela torget ingen vågade säga ngt och killen vi leta efter gömde sig hemma och för 10 år sen snodde dom äldre i malmvägen 1 SL buss och åkte till rinkeby och slog ner varenda person bara för att en från gänget fått stryk av rinkebyare.. så snacka inte när du inte vet, och de som kommit hit har blivit knivhuggna eller misshandlade
Citera
2008-02-03, 19:11
  #76
Medlem
Postis-Pers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaize55
vi drog till rinkeby 50 pers förra året gick igenom hela torget ingen vågade säga ngt och killen vi leta efter gömde sig hemma och för 10 år sen snodde dom äldre i malmvägen 1 SL buss och åkte till rinkeby och slog ner varenda person bara för att en från gänget fått stryk av rinkebyare.. så snacka inte när du inte vet, och de som kommit hit har blivit knivhuggna eller misshandlade

Haha! Ska man skratta eller gråta när man läser ett sådant här patetiskt inlägg? Jag kunde inte bry mig mindre vilka som slår vem. Så länge Rinkebyare slår på Malmvägare och vice versa så är det skit i samma. Självutrotning. Alla nöjda.
Citera
2008-02-04, 01:13
  #77
Medlem
Domen

Kan någon lägga upp domen så man får veta vilka svinen var och hur det gick till? Tack på förhand.
Citera
2008-02-05, 18:12
  #78
Medlem
bump

i fall någon har domen kvar...
Citera
2008-04-05, 05:08
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postis-Per
Haha! Ska man skratta eller gråta när man läser ett sådant här patetiskt inlägg? Jag kunde inte bry mig mindre vilka som slår vem. Så länge Rinkebyare slår på Malmvägare och vice versa så är det skit i samma. Självutrotning. Alla nöjda.


Min kompis bad mig skriva det. Jag tycker att våld är primitivt!
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback