45 420 besökare online
858 437 medlemmar • 45 878 916 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Cannabis
Svara på ämne
Ämnesverktyg
hejje_99
Medlem
hejje_99s avatar
Ska röka organge haze imorgon. Någon som rökt detta innan? Isåfall vad tycker ni om det?

andweas
Medlem
andweass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejje_99
Ska röka organge haze imorgon. Någon som rökt detta innan? Isåfall vad tycker ni om det?

Det är riktigt fint gräs, du kommer bli nöjd. slår hårt både i kroppen och huvudet!

Kniv
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andweas
Ja, kanske. Men kan en 'original' strain vara både indica och sativa? Trodde bara det var kloner..

Har testat både lebanese och nepali idag. Båda luktar lite och har en väldigt mörk och djup doft. Kan inte riktigt ge någon riktig beskrivning då jag har blandat båda.

Av lebanesen så är 'couchlocker' en bra beskrivning. Medans nepalin känns mer uppåt med en möjlig skön kroppskänsla. Men det kan vara blandningen.

Amaterasu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv
Har testat både lebanese och nepali idag. Båda luktar lite och har en väldigt mörk och djup doft. Kan inte riktigt ge någon riktig beskrivning då jag har blandat båda.

Av lebanesen så är 'couchlocker' en bra beskrivning. Medans nepalin känns mer uppåt med en möjlig skön kroppskänsla. Men det kan vara blandningen.

Lebanesen är överlägsen för mig iaf... djupare och varmare.

Kniv
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaterasu
Lebanesen är överlägsen för mig iaf... djupare och varmare.

Förstår precis vad du menar. Man känner sig väldigt djupt in i tankarna och varm och mysig i kroppen. Det var det jag syftade på med couchlocker, för man blir väldigt inne i sig själv.

andweas
Medlem
andweass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv
Förstår precis vad du menar. Man känner sig väldigt djupt in i tankarna och varm och mysig i kroppen. Det var det jag syftade på med couchlocker, för man blir väldigt inne i sig själv.

Nepali är perfekt om man tycker om att röka när man festar, man blir inte så slö och behöver inte sitta ner i soffan och ta det lugnt som har hänt ett par gånger man gått på rökat på en fest..

DrGreenthumb
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andweas
Nepali är perfekt om man tycker om att röka när man festar, man blir inte så slö och behöver inte sitta ner i soffan och ta det lugnt som har hänt ett par gånger man gått på rökat på en fest..

Så är det inte med nepalsk röka i Indien och själva Nepal iaf...

plecto
Medlem
har fått tag på nåt sorts weed som ser ut som jord? bästa jag har testat

andweas
Medlem
andweass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb

Finns ju nepalhasch, det kanske är gjord på en annan strain?

Amaterasu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plecto
har fått tag på nåt sorts weed som ser ut som jord? bästa jag har testat

Jamaican gum? Den är godis...

limpis
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeonHeart
Så du känner inte skillnad på lukt eller konsistens på hasch och hundgodis? Herregud

Vilken del i "bespara mig från dumnördiga svar" gick inte in i ditt huvud min vän?

Sowilu
Medlem
Sowilus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb

Lite OT:

Berätta om det inhemska nepalska rökat! Jag skall nämligen till Indien inom en inte allt för avlägsen framtid och kommer att passa på att besöka Nepal!

- Søren Kierkegaard

Svara på ämne
Topp Dela »