Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-29, 19:42
  #613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten
Låter som en ordkombination kranen komponerat på väg till mötesplatsen.
Hehe sant. Allt från Marocko är fan 30% kamelbajs när det har nått ända till kalla norden...
Citera
2008-10-30, 02:45
  #614
Avstängd
Superskunk har jag rökt och jag är 100 på att det verkligen var superskunk. Luktade som fan igenom typ 6 knutna plastpåsar nerstoppade i en låda. Iaf, Sjukt bra gräs, fortfarande det bästa jag rökt.


jag är rätt stukad nu så om något av ovanstående är helt knas så får ni ha överseende!
Citera
2008-11-04, 19:39
  #615
Medlem
Sowilus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alohaaa
Jag kommer också testa nepali i veckan.

Nå? Någon flummare som testat Nepali ännu och känner för att berätta om det?
Citera
2008-11-04, 19:47
  #616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sowilu
Nå? Någon flummare som testat Nepali ännu och känner för att berätta om det?

Skulle inte säga att jag är en flummare, men jag svarar ändå.

Kreativt och förhållandevis piggt! Inget man vill satsa på att somna på, eftersom man trots avslappningen får mycket ideér och infall. Glatt och "lätt" om man kan uttrycka det så. Har för mig att det är en sativa/indica mix med främst Sativa, vilket absolut speglas i dess karaktär.

Nämnas ska också att det är rätt så drygt, dvs. man behöver inte sitta och rulla monsterspliffar om man har en ledig eftermiddag/kväll.

Rekommenderas!
Citera
2008-11-04, 19:51
  #617
Medlem
NeonHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpis
Jag har nog alldeles nyss upplevt den största besvikelsen någonsin. Sitter här med en brun liten bit i handen som jag tänkte bli stenad på - men ack så fel jag har.

Efter att ha inhandlat detta fenomen som vi alla älskar så var det dags, pang på med OCB och en lite lätt rostad cigg. Jag meckade en riktig dödsmeck bara för att det skulle bli ett sådant kärt återseende. Tropic thunder, popcorn och en kall cola på flaska.

Minutrarna har nu gått och jag känner ingenting. Har studerat biten och jag börjar fan tro att det inte ens är det som det borde vara. Jag tror att jag blivit redigt blåst, lukten är inte som lätt ingefära och jag känner... ingenting.

Mina funderingar går till att det kan vara så att den nya "kranen" bara blåste mig på lite cash och helt enkelt serverade en hundgodis eller nått liknande, lite lätt skuren och inslagen i gladpack.

Varför ska det vara så jävla svårt för dealers att sköta sitt jobb? Varför kan de aldrig passa tider och aldrig kunna leverera en jämn ström med grejer, och varför åker de alltid dit?

Jaja, ha det fint hörni. Hoppas jag kan få något svar på huruvida man definitivt kan bestämma om det är hundgodis eller äkta vara. Bespara mig från dumnördiga svar som att jag ska kolla med hunden och skit. Jag är upprörd.

peace
Så du känner inte skillnad på lukt eller konsistens på hasch och hundgodis? Herregud
Citera
2008-11-04, 20:11
  #618
Medlem
Sowilus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaterasu
Skulle inte säga att jag är en flummare, men jag svarar ändå.

Kreativt och förhållandevis piggt! Inget man vill satsa på att somna på, eftersom man trots avslappningen får mycket ideér och infall. Glatt och "lätt" om man kan uttrycka det så. Har för mig att det är en sativa/indica mix med främst Sativa, vilket absolut speglas i dess karaktär.

Nämnas ska också att det är rätt så drygt, dvs. man behöver inte sitta och rulla monsterspliffar om man har en ledig eftermiddag/kväll.

Rekommenderas!

Det låter positivt, ser fram emot att få testa det. Återkommer med ett eget omdöme i sinom tid!
Citera
2008-11-04, 20:17
  #619
Medlem
andweass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaterasu
Skulle inte säga att jag är en flummare, men jag svarar ändå.

Kreativt och förhållandevis piggt! Inget man vill satsa på att somna på, eftersom man trots avslappningen får mycket ideér och infall. Glatt och "lätt" om man kan uttrycka det så. Har för mig att det är en sativa/indica mix med främst Sativa, vilket absolut speglas i dess karaktär.

Nämnas ska också att det är rätt så drygt, dvs. man behöver inte sitta och rulla monsterspliffar om man har en ledig eftermiddag/kväll.

Rekommenderas!


Det ska vara en ren sativa!
Citera
2008-11-04, 20:29
  #620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andweas
Det ska vara en ren sativa!

Jasså? Hmm.. Att det är en sativadominerad strain råder det inget tvivel om, tighta buds och det luktar fan godare än någon luftrenare någonsin lär göra. Dock tror jag fortfarande att det är lite indica, eftersom man får den aspekten av ruset också, om än mindre framträdande än Sativan.
Citera
2008-11-04, 20:38
  #621
Medlem
andweass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaterasu
Jasså? Hmm.. Att det är en sativadominerad strain råder det inget tvivel om, tighta buds och det luktar fan godare än någon luftrenare någonsin lär göra. Dock tror jag fortfarande att det är lite indica, eftersom man får den aspekten av ruset också, om än mindre framträdande än Sativan.

Vad jag har förstått av den från en sida som säljer fröna så är det en ren sativa från Nepal.
http://www.bluehemp.ch/4803/105273.html
Citera
2008-11-05, 04:12
  #622
Medlem
Om strainen på sidan: "euphoric high with a bodystone". Euforin och "hazet" av Sativa, och bodyloaden av Indica?

Oavsett så är det fint!
Citera
2008-11-05, 04:16
  #623
Medlem
andweass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaterasu
Om strainen på sidan: "euphoric high with a bodystone". Euforin och "hazet" av Sativa, och bodyloaden av Indica?

Oavsett så är det fint!


Ja, kanske. Men kan en 'original' strain vara både indica och sativa? Trodde bara det var kloner..
Citera
2008-11-05, 10:45
  #624
Medlem
Krollums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeonHeart
Så du känner inte skillnad på lukt eller konsistens på hasch och hundgodis? Herregud

Alla är väl newb någon gång?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback