Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-14, 21:21
  #2905
Medlem
barnet1s avatar
Men ja, varifrån den kommer ifrån, ingen aning. Bra är den iallafall
Citera
2018-02-15, 00:20
  #2906
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnet1
Menar du grönt eller brunt?
Cirkulerar nämligen massivs med kakor brunt i staden. Alla är stämplade med DKHaze. En i påstod att den är "DIREKT FRÅN DANMARK". Men detta är en snubbe som pratar mycket skit f.ö så kan lika gärna vara bull.


Den bruna stämplad DKHAZE, är direkt från danmark, vad jag hört iallafall. Kan ju förklara namnet.
Citera
2018-02-15, 07:20
  #2907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnet1
Menar du grönt eller brunt?
Cirkulerar nämligen massivs med kakor brunt i staden. Alla är stämplade med DKHaze. En i påstod att den är "DIREKT FRÅN DANMARK". Men detta är en snubbe som pratar mycket skit f.ö så kan lika gärna vara bull.
Menar d bruna det kommer i 50plattor haha det är dock bra å smakar gött
Citera
2018-02-15, 07:47
  #2908
Medlem
http://sv.tinypic.com/r/beezv8/9
Där har ni bild
Citera
2018-02-15, 08:35
  #2909
Medlem
SvartaVargens avatar
När det cirkulerar bra WhiteWidow får man passa på , älskar effekten av denna strain . En gåva från moder natur

Börjar med en euforisk känsla som övergår till ren glädje och avslutas med total avkoppling .

https://www.leafly.com/hybrid/white-widow
Citera
2018-02-15, 10:44
  #2910
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dutten421
http://sv.tinypic.com/r/beezv8/9
Där har ni bild
En utskriven lapp är inte vad jag kallar för "stämplad".
Citera
2018-02-15, 11:07
  #2911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
En utskriven lapp är inte vad jag kallar för "stämplad".
Står dock under med fast knappt synligt
Citera
2018-02-15, 11:36
  #2912
Medlem
Men gillar d man blir stekt å stinker nästan gräs
Citera
2018-02-15, 12:55
  #2913
Medlem
Redredwines avatar
Kandy Kush - Någon som har något o säga om det?
Polaren hade löst det från något håll och gav mig en tia av det. Två stora buds fick jag. Budsen var i princip lika stora som mina händer.
Luktar väldigt starkt, den ljusa "fruktiga" doften har den. Påminner lite om Lemon/Orange haze.
Väldigt ljust och kristallerna syns väl.
Det ska vara en hybrid enligt leafly.
Någon som kan säga nåt?
Citera
2018-02-15, 20:33
  #2914
Medlem
barnet1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dutten421
http://sv.tinypic.com/r/beezv8/9
Där har ni bild. Men gillar d man blir stekt å stinker nästan gräs. Menar d bruna det kommer i 50plattor haha det är dock bra å smakar gött
Yes, exakt. Den är bra Väldigt mjuk och ljus.
Citat:
Ursprungligen postat av Redredwine
Kandy Kush - Någon som har något o säga om det?
Polaren hade löst det från något håll och gav mig en tia av det. Två stora buds fick jag. Budsen var i princip lika stora som mina händer.
Luktar väldigt starkt, den ljusa "fruktiga" doften har den. Påminner lite om Lemon/Orange haze.
Väldigt ljust och kristallerna syns väl.
Det ska vara en hybrid enligt leafly.
Någon som kan säga nåt?
Hade den för ett tag sen, gillade den
Citera
2018-02-15, 20:38
  #2915
Avstängd
Dkhaze är inte från Danmark utan uttalas snarare D`khaz:e. Andra arabiskt talande här inne vet exakt vad som också menas med det
Detta är ett hasch från Morocco, namngivet av människor som säkerligen inte ens har en aning om Danmarks existens.

100%
Citera
2018-02-16, 11:57
  #2916
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Dkhaze är inte från Danmark utan uttalas snarare D`khaz:e. Andra arabiskt talande här inne vet exakt vad som också menas med det
Detta är ett hasch från Morocco, namngivet av människor som säkerligen inte ens har en aning om Danmarks existens.

100%
Du kanske har lust att översätta för oss som inte är slängda i arabiska. Google Translate vill få det till "Poke" men det tror jag inte riktigt på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback