Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2013-11-27, 08:31
  #73
Medlem
mahutma_homos avatar
Härliga minnen från detta i trippandets nyfrälsta dagar, psychonaut i en okänd galax och försökskanin på en ny substans. Som sagt är det väldigt mycket välmående och lite nojande på denna substans. Jag hade dock en vän som fick en psykos under ett rus på detta. Oklart om denna substans är bättre än andra på att locka fram galenskapen hos de som har anlag för det eller om det bara var omständigheter.
Citera
2014-09-22, 02:24
  #74
Medlem
CC_Nations avatar
Är 4-AcO-DET olagligt i Sverige nu 2014?
Citera
2014-09-22, 08:15
  #75
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC_Nation
Är 4-AcO-DET olagligt i Sverige nu 2014?

Klassad som hälsofarlig vara.
Citera
2014-12-17, 18:07
  #76
Medlem
linusbjornes avatar
ni som har prövat denna substans, hur tycker ni den skilljer sig visuellt från svampar? har aldrig testat den själv, har dock fått höra helt sjukt mycket bra saker om just denna substans från min äldre bror och hans vänner.

enligt honom skulle den vara betydligt mycket mer visuell än svampar och väldigt mild på mindfuck fronten.
Citera
2014-12-18, 12:15
  #77
Medlem
Shine_s avatar
[quote=linusbjorne|51522580]ni som har prövat denna substans, hur tycker ni den skilljer sig visuellt från svampar? har aldrig testat den själv, har dock fått höra helt sjukt mycket bra saker om just denna substans från min äldre bror och hans vänner.

enligt honom skulle den vara betydligt mycket mer visuell än svampar och väldigt mild på mindfuck fronten.[/QUOTE

Kan hålla med om att det är något mer visuellt i förhållande till mindfuck i jämförelse med svamp, men det är absolut ingen Nbome eller 2cb, utan ger kraftiga minducks på normal+ doser. 35 mg gav mig en ganska redig tripp minns jag som absolut innehöll en hel del mindfuck. Minducket var inte av det trögtänkta slaget, utan av ett mer psykotiskt och bisarrt slag när det var oklart vart som var verkligt och inte, om man var trippad eller inte. Jag tycker de -DET substanser jag testat har en liten som mörk psykos-edge, speciellt 4-ho-det.
__________________
Senast redigerad av Shine_ 2014-12-18 kl. 12:17.
Citera
2018-10-19, 11:59
  #78
Medlem
Eftersom det är så fint väder idag tänkte jag köra en liten tripp med 4-aco-det.

Jag har aldrig testat den här tryptaminen förrut men har tagit en del andra.

4-aco-dmt har jag tagit många ggr och tycker den är väldigt bra

4-ho-met har jag tagit ett par ggr och den tyckte jag inte om så mycket.

4-aco-dpt var nice men tog nog för lite.

Visst är det oralt som gäller för den här?

Om jag tyckte om att köra doser runt 20mg på 4-aco-dmt bör jag köra samma dos med denna?

Och vad tror ni om att blanda den här med 3-meo-pcp eller 3-ho-pcp?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback