Köp en!
I min barndom fanns det en kille som stod och sålde varma donuts (fast då hette det munkar) och jag blev helt beroende! Nu börjar jag grina när jag måste äta en kall och seg en.
Köp en maskin och starta eget i Vantör, jag köper!
Lite intressant där, med junior maskinen men den verkar inte vara riktigt stabil
Synd att dom jävlarna kostar fläsk, såg en annons när jag googlade lite för 22 lakan, många donuts på 7/11 där.
Bra ide där Psykomike
Ska ringa runt lite när jag kommer hem från jobbet om ngra timmar.
Om man ändå ska bara göra några och ibland, ta en kastrull/panna och bara kör.
Onödigt att köpa något som kostar flera lakan och bara använder den nån gång. Om man dock inte äter 50 om dagen, bra viktöknings metod dock
Går det inte lika bra att värma en kastrull med olja och sen köpa en såndär grej som skär ut donutformar ur degen på samma vis som man gör pepparkakor?
Tillägg, sök på donut cutter.
Senast redigerad av Fader Jack 2009-05-12 kl. 11:56.
Köp en!
I min barndom fanns det en kille som stod och sålde varma donuts (fast då hette det munkar) och jag blev helt beroende! Nu börjar jag grina när jag måste äta en kall och seg en.
Köp en maskin och starta eget i Vantör, jag köper!
Fan.. jag erindrar mig när jag bodde i kramfors och varje lunch gick vi till två systrar som hade ett hembageri. Bara 15 kronor för en stor vetelängd och en fanta!
Det var tider det!
Senast redigerad av Paraflex 2009-05-12 kl. 12:08.
Går det inte lika bra att värma en kastrull med olja och sen köpa en såndär grej som skär ut donutformar ur degen på samma vis som man gör pepparkakor?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!