2006-11-20, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BSO
Haha, hans kommentarer riktigt stinker översittare i årskurs 8.

EFTERBLIVEN översittare, utan målbrott, men MED komplex för att alla han känner har hamnat i målbrottet.
Citera
2006-11-20, 16:03
Medlem
µTorrents avatar
Haha, hade inte heller sett den innan. Var i skåne utspelar det sig? Känner inte igen dialekten..
Citera
2006-11-20, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Haha, hade inte heller sett den innan. Var i skåne utspelar det sig? Känner inte igen dialekten..

Trelleborg skymtar förbi på en skylt. Det är tydligen vid busstationen det här utspelar sig.
Citera
2006-11-20, 16:18
Medlem
core_s avatar
Ja den här är inte dum den

Det roliga är ju att grabben i beige alltid måste vända sig om och få lite bekfrätelse efter varje "skämt" han drar

Träffa på honom själv så skulle han nog inte vara så morsk, ungjäveln
Citera
2006-11-20, 16:38
Medlem
Nej inte den där äckelungen igen

Fan va irriterande han är vid närmare eftertanke. :shoot2:
Citera
2006-11-20, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FFX
Nej inte den där äckelungen igen

Fan va irriterande han är vid närmare eftertanke. :shoot2:

Någon som vet VEM det är då? Har vi några Flashbackare i Trelleborg med omnjed som kan ha koll på det. Nu vet jag ju att det är åldersgräns här men det kan ju vara så att det är en polares lillebror eller dylikt. I såna små orter brukar alla känna de flesta.
Citera
2006-11-20, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Någon som vet VEM det är då? Har vi några Flashbackare i Trelleborg med omnjed som kan ha koll på det. Nu vet jag ju att det är åldersgräns här men det kan ju vara så att det är en polares lillebror eller dylikt. I såna små orter brukar alla känna de flesta.

I skåne vs finland-tråden är det någon som har skkrivit vad han heter i förnamn om jag inte minns fel
Citera
2006-11-20, 18:08
Medlem
Phunkys avatar
Jag är skåning. Men inte fan är jag som den idioten. Han ligger ju på botten av den skånska skalan. Till och med jag hade gett han en fet höger. De dära norrlänningarna måste ha ett tålamod av stora mått eller så var dom riktigt fega. Undra om dom trodde att halva landsbygden skulle komma med sina epatraktorer och puch-moppar om dom gjorde någonting?
Citera
2006-11-20, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phunky
Jag är skåning. Men inte fan är jag som den idioten. Han ligger ju på botten av den skånska skalan. Till och med jag hade gett han en fet höger. De dära norrlänningarna måste ha ett tålamod av stora mått eller så var dom riktigt fega. Undra om dom trodde att halva landsbygden skulle komma med sina epatraktorer och puch-moppar om dom gjorde någonting?

Inte? Jag tror nog att du är lika dryg som alla andra skåningar. Jag har fortfarande inte träffat på någon skåning som inte är dryga när de pratar. Funderat på Komvux för att lära dig svenska??? Norrlänningarna kanske ville visa att de står över ett sånt här low-life och därför valde de att inte göra något. De ville inte sjunka till samma dryga nivå som skåningen hade.
Citera
2006-11-20, 18:32
Medlem
Phunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Inte? Jag tror nog att du är lika dryg som alla andra skåningar. Jag har fortfarande inte träffat på någon skåning som inte är dryga när de pratar. Funderat på Komvux för att lära dig svenska??? Norrlänningarna kanske ville visa att de står över ett sånt här low-life och därför valde de att inte göra något. De ville inte sjunka till samma dryga nivå som skåningen hade.

Fel. Det är för att ni, speciellt du, är mesiga. Väx upp och sluta suga på din mors tutte för en gångs skull. Jag bor långt ner i Skåne men jag blir ändå rätt överraskad många gånger hur bred skånska många har. Men det är ju klart, hellre det än att vara som du.
Citera
2006-11-20, 19:04
Medlem
Norrlänningarnas lärare satt någon meter bort, antar att det var därför dom inte gjorde något :P
Citera
2006-11-20, 19:06
Bannlyst
Norrlänningarna vann genom att inte göra nåt åt de töntiga skåningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in