Fan vad sena vissa är med att lägga ut länkar, det säger sig väl självt att en film som flera hundratusen kollat på har uppmärksammats på ett av de största forumen. Sök i forumet om det inte redan är så uppenbart.
Jag är själv en sån som alltid uppmanar andra att söka innan de postar nya trådar eftersom jag själv alltid gör det. Men den här gången hittade jag inte att den var utlagd innan.
åhh vad länge sen det var jag såg star wars kid, den är ju så skoj.
Appro på de här med skåningarna. Skåning som jag själv är misstänker jag att sådana här fjortis existerar överallt i vårat avlånga land men våran märkliga dialekt gör det hela så mycket mera påtaglit för andra hur irriterande ungarna är.
Hahahaha, men man märkte att de där norrlänningarna var lite rädda för de skånska fjortisarna
Helt otroligt vilka tofflar de (norrlänningarna) var, hade fjortisarna betett sig sådär mot några andra skåningar hade de åtminstone blivit satta på plats.
så de andra var norrlänningar, märkte jag inte ens.. men det är rätt kul för det käns som att folk som inte bor i skåne är lite mer på vakt när de är med skåningar, som vi vore brutala eller nått... vi är bara bönner..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!