Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-02, 20:35
  #397
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Bästa rullpappret är en sida ur koranen... jävlar vad stenad man blir!!!

Exakt lika stenad som en sida ur Bibeln alltså. Förstår ditt försök till skämt men det funkar ju inte eftersom Bibeln har precis lika galna saker i sig.
Citera
2017-09-02, 22:22
  #398
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Exakt lika stenad som en sida ur Bibeln alltså. Förstår ditt försök till skämt men det funkar ju inte eftersom Bibeln har precis lika galna saker i sig.

Vad menar du.. "funkar ju inte"... ?
Citera
2017-09-02, 22:25
  #399
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag ser det som en rätt bra sak att spiffen självslocknar snabbt. Perfekt om man har nån i gänget som gärna tar emot den och berättar sen en lång historia utan att passa.

Ja, när jag säger att jag upplever att OCB brinner långsamt och lätt självslocknar menar jag det som något positivt.
Citera
2017-09-02, 22:25
  #400
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Exakt lika stenad som en sida ur Bibeln alltså. Förstår ditt försök till skämt men det funkar ju inte eftersom Bibeln har precis lika galna saker i sig.
Och då kan man inte skämta om koranen? Kan jag inte skämta om att min Renault är kass eftersom det finns andra dåliga bilmärken? Du är en idiot och ditt påstående om att biblen skulle vara lika sjuk som koranen stämmer inte heller.
Citera
2017-09-03, 00:22
  #401
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Ja, när jag säger att jag upplever att OCB brinner långsamt och lätt självslocknar menar jag det som något positivt.
Men då så.
Citera
2017-10-02, 14:47
  #402
Medlem
Savagees avatar
Det finns nu nya elements som kommit ut, provade lite av dom och de funkar Okej.

Diggar dock originalet lite mer då det är genomskinlig, ser ni ett rött paket elements så prova dem.
Ser ut såhär när de e färdig gjorda.

https://imgur.com/a/ALMNI
__________________
Senast redigerad av Savagee 2017-10-02 kl. 14:53.
Citera
2017-10-02, 14:56
  #403
Medlem
Hupats avatar
Tycker bäst om RAWs papper. Ser absolut snyggast ut när man rullar cones och klistrar bra. Sedan donerar de massa pengar till välgörenhet. Enda jag inte tycker om är deras små rullpapper gjorda för cigaretter, klistret vill inte riktigt klistra sig och går upp.
Citera
2017-10-02, 18:45
  #404
Medlem
RAW kör jag med, dock letar jag efter någon som säljer RAW black, har ej lyckats hitta en ÅF
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback