Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2006-11-19, 12:35
  #25
Avstängd
El_Psychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
det är en succubus. hon tömde dig på kraft.

oh, energivampyrer, cooolt Men vad skulle hända om man körde arga leken mot dem?
Citera
2006-11-19, 18:02
  #26
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av El_Psycho
oh, energivampyrer, cooolt Men vad skulle hända om man körde arga leken mot dem?

Jag rekommenderar dig att inte göra det. Jag kan själv suga ernergi från folk
och vet effekterna av detta.
Citera
2006-11-20, 13:24
  #27
Medlem
helthemligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Du kollade för länge förgäves. Man kollar aldrig för länge utan anledning. När du kollade bort så spolade du bort syftet och det blev troligen en "turn-of" för henne med för den delen.

Så med andra ord. Du fuckade upp din chans.

ja det lär inte bli nån mutta här inte...
Citera
2006-11-20, 23:22
  #28
Avstängd
El_Psychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiny Joe
Jag rekommenderar dig att inte göra det. Jag kan själv suga ernergi från folk
och vet effekterna av detta.


Alltså, du verkar ju kunna prata med andar och allt möjligt, troll bland annat, om man läser dina andra inlägg. Hur lyckas du? Jag tvivlar starkt på att någon kan ha många paranormala förmågor, möjligtvis kan det finnas genuina medium men jag tror knappast att de få som KANSKE är äkta är så multibegåvade...

Men visst, jag utgår från att du är seriös för sakens skull, hur märker man att någon är energivampyr då, kan man se det, födelsemärken, ögonfärg, känslor som framkallas? och hur testar jag ditt antagande att de suger energin ur mig? vilken energi försvinner, min livsenergi, qui? Vilka effekter är det du talar om och kan man TEORETISKT sett döda någon genom att dra all energi från personen ifråga? Många frågor, vet

lite OT Gick en tjej i en paralellklass och hon hade en jäkla förmåga att dra in mig i sina ögon. Aldrig mött någon med liknande effekt, inte ens tjejen jag blev kär i Fast det här har väl inget med fenomenet ifråga att göra, kom bara att tänka på det.
Citera
2018-07-20, 05:17
  #29
Medlem
Åhh gammal tråd men vill också påpeka datumet du skrev detta 11/11, jag undrar hur det slutade?
Datumet 11/11 (angel nr/ numerologi) har att göra med mötet av din tvillingsjäl , det är precis detta som sker, msn ser personen i ögonen onormalt länge, utan en besvärande känsla, allt runt om stannar upp, tiden dvs, en slowmotion känsla, o det är med en sån jävla dragning, som ett sug, då man ser sig själv, ja sin reflektion, den andra halvan av din själ, o innan mötet med tvillingsjälen så ser man just 11.11 varje dag innan mötet (synkronisering)! Vill veta (om du lever dvs) hur det gick?
Citera
2018-07-20, 13:35
  #30
Medlem
TwoThousands avatar
Se in i ögonen ser in i själen!
Citera
2018-07-21, 00:49
  #31
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Låter bekant. Om det är någon man är intresserad av/ nyfiken på så brukar jag försöka titta dem i ögonen och se om det är ömsesidigt.

Brukar hålla ögonkontakt tills man träffar den där fläcken och det blir som en stöt i bakhuvudet/nacken. Ibland slutar det med att man håller ögonkontakt i minuter åt gången utan att tänka på det. Det blir som någonslags magnetism/ mesmerism.
De hör ihop till slut.

Har man brytningsfel eller fungerar på en helt annan våglängd funkar nog inte just den grejen.

Några har ögon som det inte är mer liv i än när man tittar på ett foto eller en affisch andras är större på insidan. Som att titta in i snöglober eller en viewmaster.
__________________
Senast redigerad av Bleppe_Bf 2018-07-21 kl. 00:53.
Citera
2018-07-21, 02:31
  #32
Medlem
Endast en gång i livet har jag varit med om detta och det förändrade mig för alltid. Bara en känsla av att man hör ihop och känner varandra så mycket mer än man kan tro. Kommer aldrig att nöja mig med mindre i framtiden. Alla kvinnor jämförs med det här mötet.

För mig hände detta för 8 år sedan och detta i min danslärare. Jag var ny elev som skulle lära mig dansa och hon var min lärare. I början tyckte jag inget speciellt om henne men ju längre tiden gick desto mer attraherades jag av henne. Hon var så levande och extremt charmig och jag älskar charmiga kvinnor. De flesta kvinnor är så jäkla torra idag. Hur som.. vi pratar och lär känna varandra. Hör och häpna... Samma stjärntecken, hobby, tatuering på ryggen (!),samma livshistoria, hennes mamma hade samma yrke som jag har idag. Är det ens möjligt att vara någon lik såhär mkt? När jag tittade henne i ögonen såg jag alltid min spegelbild. Kunde spegla mig i hennes ögon.

Hon hade dock kille även om det var ömesidigt. Dessutom min lärare. Inför sista danslektionen innan vi skulle få en ny lärare nästa termin tittade jag henne i ögonen. Jag släppte ut allt och hon mötte min blick....Där och då stannade tiden. I 20 sekunder glodde vi på varandra. Tid och rum försvann. När hon vände bort blicken och vi kom tillbaka till verkligheten så tittade alla i klassen på mig. Var totalt knockad av den händelsen.

Wow. Sedan dess har jag dagligen tänkt på det där mötet. Den där kraften. Det där igenkännandet. Hoppas hon mår bra.


Ps. Läste någonstans för länge sedan att varje människa klickar med ca 10000 människor på jorden av det motsatta könet. Hur kan man ens räkna ut nåt sådant?
__________________
Senast redigerad av Spark7 2018-07-21 kl. 03:20.
Citera
2018-11-11, 02:38
  #33
Medlem
Bulawayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheWickedWitch
Åhh gammal tråd men vill också påpeka datumet du skrev detta 11/11, jag undrar hur det slutade?
Datumet 11/11 (angel nr/ numerologi) har att göra med mötet av din tvillingsjäl , det är precis detta som sker, msn ser personen i ögonen onormalt länge, utan en besvärande känsla, allt runt om stannar upp, tiden dvs, en slowmotion känsla, o det är med en sån jävla dragning, som ett sug, då man ser sig själv, ja sin reflektion, den andra halvan av din själ, o innan mötet med tvillingsjälen så ser man just 11.11 varje dag innan mötet (synkronisering)! Vill veta (om du lever dvs) hur det gick?
Jag tänkte aldrig på datumet och är väl inte så allmänt mycket för numerologi.

Jag har inte sett den där tjejen sen 2002 och sedan dess har jag inte varit med om något liknande. Jag ser inte längre andra människor i ögonen så länge. En engångshändelse.
Citera
2018-12-08, 23:08
  #34
Medlem
SvetsarnFromHells avatar
TS berättelse inträffade inte utan var en våt dröm som han fantiserade om i duschen. När han vaknade upp insåg han att han aldrig kommer att få en kvinna....
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback