Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-15, 21:25
  #13
Medlem
Flusons avatar
För att svara på tråden så gör mig Klonazepam inte så så särskilt berusad om jag skulle ta en hel Iktorivil/Rivotril 2 mg nu. Skulle mest bli normal. Är jag däremot utan tolerans så blir jag påverkad av 2 mg Klonazepam.

Men den har sin charm, dock inte en benso som jag väljer i första hand. Alprazolam som gäller för mig
2018-05-15, 21:27
  #14
Medlem
Det är utländska som du nämnde, men en benzotorsk jag känner har köpt likadana och för honom fungerar dem. Det står ju klonazepam, köpte dom i förpackning.
2018-05-15, 21:30
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
För att svara på tråden så gör mig Klonazepam inte så så särskilt berusad om jag skulle ta en hel Iktorivil/Rivotril 2 mg nu. Skulle mest bli normal. Är jag däremot utan tolerans så blir jag påverkad av 2 mg Klonazepam.

Men den har sin charm, dock inte en benso som jag väljer i första hand. Alprazolam som gäller för mig

Okej, inte kanske inte ger ett starkt rus som alprozolam, kanske mer ett lugnt rus. som du nämnde.
2018-05-15, 21:37
  #16
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeinCoke
Det är utländska som du nämnde, men en benzotorsk jag känner har köpt likadana och för honom fungerar dem. Det står ju klonazepam, köpte dom i förpackning.
Ok så du fick dina blistrade i kartor? Serbiska Klonazepam isåfall. Och det ska smaka sött så klart.

Har själv Rivotril 2 mg hemma och tycker dom fungerar utmärkt. Ska du nå ett rus så poppa 40-60 mg diazepam istället eller lite Alpra och spara Rivotrilen som medicin. Klonazepam är inte bästa flum bensot direkt.
2018-05-15, 21:47
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Ok så du fick dina blistrade i kartor? Serbiska Klonazepam isåfall. Och det ska smaka sött så klart.

Har själv Rivotril 2 mg hemma och tycker dom fungerar utmärkt. Ska du nå ett rus så poppa 40-60 mg diazepam istället eller lite Alpra och spara Rivotrilen som medicin. Klonazepam är inte bästa flum bensot direkt.

Precis, kartorna var oöppnade, och smaken var som den skall vara. Önskade lite eufori, nu märker jag dock av effekten, men jag vill ju inte somna. Går det att få lite euforiska känslor på ikto? Om än inte hög. Testar att dricka en öl och se vad som händer :P
__________________
Senast redigerad av HeinCoke 2018-05-15 kl. 21:56.
2018-05-15, 22:00
  #18
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeinCoke
Precis, kartorna var oöppnade, och smaken var som den skall vara. Önskade lite eufori, nu märker jag dock av effekten, men jag vill ju inte somna. Går det att få lite euforiska känslor på ikto? Om än inte hög. Testar att dricka en öl och se vad som händer :P
Jo en bira eller två till brukar aldrig sitta fel
2018-05-15, 22:26
  #19
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeinCoke
Hej! Jobbat mig upp till 8 st 2mg sedan i eftermiddags, men känner ytterst lite. Har ingen tolerans heller. Vad är det frågan om? Skall jag sänka en öl för att öka effekten? Mvh
Gick på 4-8mg alprazolam om dagen (+ ofta opiater/amfetamin) skötte mitt jobb,sociala delen - inga problem.
Men 2mg ikto och jag får blackouts.
Är det verkligen klonazepam du tagit?
2018-05-15, 22:41
  #20
Moderator
Morfar-52s avatar
Gammal felplacerad tråd, (FB) Iktorivil (klonazepam) fanclub /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback