Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-21, 09:07
  #37
Medlem
zixls avatar
Jag har köpt div. skal och fodral där och hittills har allt fungerat bra.
Citera
2013-11-21, 14:34
  #38
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zixl
Jag har köpt div. skal och fodral där och hittills har allt fungerat bra.

Jo, det går säkert att hitta några kunder de lyckats med, annars skulle de ju inte finnas kvar längre. Men det är absolut inte ett företag att lita på eller rekommendera sina vänner.
Citera
2013-11-21, 22:49
  #39
Medlem
Bra om du ska köpa billiga kina prylar för ännu mer pengar. Annars nope.
Citera
2014-01-31, 20:32
  #40
Medlem
Pastes avatar
Har beställt reparation till mobilen och skickade nyligen in den på lagning. Glas-reparation kostar ungefär 800 kr med frakt. Jag skickade iväg ett mail till dem eftersom jag såg att de hade hämtat upp min mobil via mitt Kolli-ID. Nu påstår de att de inte tänker laga den eftersom ramen är trasig i högra hörnet. Vilket den är men med trasig menar de att en liten plastbit saknas eftersom ramen skadades när jag tappade den. Den är ändå inte så pass skadad att hela mobilen är oanvändbar.
Jag kollade på en video när de byter ut glaset och det borde inte göra någon skillnad med en sådan liten skada.

Nedanför är mailet jag fick tillbaka. Jag har självklart bytt ut lite grejer för att skydda MIN identitet.


Om de inte tänker laga den så ber jag dem skicka tillbaka den och så ber jag en bekant laga den, visste inte att han kunde sånt när jag hade skickat iväg min mobil...
__________________
Senast redigerad av Paste 2014-01-31 kl. 20:35.
Citera
2014-02-01, 01:54
  #41
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paste
Om de inte tänker laga den så ber jag dem skicka tillbaka den och så ber jag en bekant laga den, visste inte att han kunde sånt när jag hade skickat iväg min mobil...

De kommer säkert att debitera dig en hel del pengar ändå för:

Diagnos/undersökning/arbete
Kostnadsförslag
Emballage
Returfrakt
Expeditionsavgift

och sen kan de säkert hitta på nåt mer...
Citera
2014-02-01, 12:14
  #42
Medlem
Pastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
De kommer säkert att debitera dig en hel del pengar ändå för:

Diagnos/undersökning/arbete
Kostnadsförslag
Emballage
Returfrakt
Expeditionsavgift

och sen kan de säkert hitta på nåt mer...

Returfrakten är redan inräknat i priset. Men om de tänker ta betalt för diagnos är det sjukt dålig service från dem.
Citera
2014-02-03, 16:35
  #43
Medlem
Pastes avatar

Har fortfarande inte fått något svar från support sen senast och nu funkar inte min inloggning på hemsidan. När jag försöker med glömt lössenord står det att min mailadress inte är registrerad.

Hoppas verkligen på att det bara är något fel i deras system annars är de väldigt oprofessionellt från deras håll. Men ändå har de en massa anmärkningar med att det är trygg e-handel och diverse.
Citera
2014-02-21, 11:59
  #44
Medlem
k4m1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paste

Har fortfarande inte fått något svar från support sen senast och nu funkar inte min inloggning på hemsidan. När jag försöker med glömt lössenord står det att min mailadress inte är registrerad.

Hoppas verkligen på att det bara är något fel i deras system annars är de väldigt oprofessionellt från deras håll. Men ändå har de en massa anmärkningar med att det är trygg e-handel och diverse.

Håll inte andan medan du väntar, min erfarenhet är att man inte får något svar förrän man hotar med juridiska åtgärder. Dessutom verkar de inte ha något ärendehanteringssystem värt namnet, alternativt används ett men på felaktigt sätt då den ena inte verkar veta vad den andra har gjort och men måste dra hela ärendet vid varje kontakt.
Citera
2014-07-14, 17:15
  #45
Medlem
nickeheaads avatar
Beställde ett batteri till min gamla samsung telefon. Fick bekräftelse på att varan var på väg. Dock tog det nästan 2 veckor innan leveransen kom, trots att varan fanns på lager och de skrev att det skulle komma inom 1-3 dagar.

När jag öppnade batteriförpackningen visade sig vara fel batteri, (batteri till en panasonic lumix). På förpackningen hade de tejpat på en etikett som visade rätt vara, men ändå hade de gjort fel.

Returnerade produkten enligt deras föreskrifter och valde pengarna tillbaka då jag köpte korrekt batteri hos en annan leverantör. Efter ca. 2 veckor fick jag ett email att de skickar en ny produkt, trots jag valt pengarna tillbaka.

Givetvis har jag mailat tillbaka återigen för att få pengarna tillbaka, men nu verkar de strunta i att svara....

Det var sista gången jag beställde därifrån. Borde ha gjort en sökning på google först, då de har negativ kritik överpresenterade i googlesvaren.

Verkar vara lika sopigt företag som Teknikproffset, när det gäller kundhantering.
Citera
2014-09-28, 14:56
  #46
Medlem
Warren-chezwicks avatar
Jag har beställt ett par grejor därifrån och varje gång så har varan funnits när man tittar på lagerstatus, men när beställningen är gjord så står det att minst en av grejorna är slut i lager.
Tråkigt, men visst grejorna kommer.
Citera
2015-01-02, 13:37
  #47
Medlem
Tack, nu ska jag inte handla därifrån! Var precis in och kollade på deras sida, men som tur var kollade jag här innan jag köpte något. Någon affär blir det Inte...
Citera
2015-01-19, 12:26
  #48
Medlem
Spaceman81s avatar
Jag köpte nyss en laddare därifrån, betalade i Torsdags kväll, de skickade den senare samma kväll, fick det idag Måndag, man måste kanske ha tur...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback