Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Om jag förstått saken rätt så är det inte hon som är polis, men en annan som också fått veta är polis. Rätta mig om jag har fel....
Flickvännen vid tiden för mordet var inte polis. Däremot hade han en flickvän efter det, som sedermera blev polis samt gifte sig med en annan polis.
Har jag fattat rätt var det flickvän 1 som hörde av sig till v-ö-polisen.
Nu säger Rudinsson att hon nog ska överklaga. Ha. Ha. Lägg pengarna på nåt vettigt istället.