Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-15, 20:05
  #1177
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Invincible Shield kommer nog att glömmas bort ganska snabbt. Jag var inte så imponerad av den.

Den är precis så kass som jag befarade.
För lite bas i botten, för lite dist, för mkt power metal, för klen sång, för tråkiga texter, för fult omslag, för tråkig skivtitel, för tråkigt allting. Och jag ogillar starkt den luftiga, tandlösa produktionen. Usch.

Firepower gillar jag skarpt däremot.
Citera
2024-04-15, 20:06
  #1178
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Invisible Shield; mja, den behöver inlyssning innan dess finns det lite för många svaga spår.

Ofattbart att 72-åriga Robs röst håller som den gör, jag ställer mig tvivlande att det inte är en hel del "magi" inblandat. Jag har de senaste veckorna lyssnat på UDO's soloplatta med covers, My Way, han är 71 år och hans röst hörs det på att åldern har tagit ut sin rätt.

Rob låter gammal och trött.
Citera
2024-04-15, 20:09
  #1179
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkreutzare
Jag håller absolut med honom. Solklart den bästa Judas Priest-låten. Between The Hammer And The Anvil kommer på en god andraplants.

Jag fattar inte att Between the hammer and the anvil får så lite kärlek. Jag anser att Between the hammer and the anvil är en av JP:s perfekta låtar.

Jag har lyssnat på låten till och från i 30+ år. Och den är lika bra fortfarande ⭐⭐⭐⭐⭐
Citera
2024-04-20, 20:44
  #1180
Moderator
Psilosophers avatar
Man pratar om nya plattan men jag connectar inte. Unleashed in the East är min meducin.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback