Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-11-03, 16:03
  #1
Medlem
Ja som rubriken lyder.. vad händer om man blandar dessa 2 rackare?
sjukhus eller party? ;P
Citera
2006-11-03, 16:08
  #2
Medlem
Psychopatics avatar
Du blir trött, fast ta Theralenet innan du går o lägger dig istället. Då verkar det ganska bra mot bakfylla.
Citera
2006-11-03, 17:24
  #3
Medlem
Slivars avatar
Yeah som sagt ingen höjdare -om du inte diggar att bli jävligt trött efter 5 öl.
Citera
2006-11-03, 17:56
  #4
Medlem
Beror på vilka mängder, antagligen kommer ingenting att hända, eller - som tidigare skrivits - blir du trött. Det är helt värdelöst som rusmedel.
Citera
2006-11-13, 21:26
  #5
Medlem
Ta't stora doser Theralen ibland innan jag ska sova för att jag inte orkar va vaken ibland, typ när man vill att veckan ska gå snabbare.
Man sover som en stock och när man vaknar (efter sådär 1dygn) känner man sej riktigt, riktigt seg. Brukar kliva upp o ta nått o käka, sedan är det bara o lägga sej igen så sover man nån dag till. Brukar kunna va vaken lite längre då när jag vaknar för andra gången men är oftast endå riktigt seg i kroppen.
Sedan somnar man om som en gris igen och när man vaknar igen sedan är man förhoppningsvis relativt klar i skallen. Tycker iaf det är helt underbart (för att få tiden att gå).

Däremot är det verkligen ingenting man ska ta om man vill träffa någon eller nått! Slå på en rulle, ta theralen, glo lite och somna. Vakna, käka frukost, slå på en annan rulle o somna in. Gör samma sak en gång till. Vips så har man gort av med några dagar!
Citera
2006-11-13, 21:31
  #6
Medlem
Hekate_66s avatar
Zzzzzz

Citat:
Ursprungligen postat av Jerlerudo
Ja som rubriken lyder.. vad händer om man blandar dessa 2 rackare?
sjukhus eller party? ;P

Varken eller....... säng säng säng ... sova sova säng säng säng
Citera
2006-11-14, 02:38
  #7
Medlem
CpGurrAs avatar
Jag drömmer som tusan på theralen och tar det varje kväll bara för att få drömma. Theralen är nog nästan det sista jag skulle blanda med alkohol.
Citera
2017-06-23, 19:43
  #8
Medlem
Everything-Matterss avatar
Jag får halsbränna av blanda theralen och alkohol men blandar ändå för att somna lättare ibland. (Även fast jag tycker jag blivit imun mot att få trötthet av theralen tar jag det ändå) det har väl någon placebo effekt på mig så jag somnar lättare så sätt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback