Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2006-11-21, 21:26
  #25
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Säääkert? Man tycker ju att det borde vara bättre på Wii... Knas

Bara styrningen som är annorlunda, se min källa jag skrev.
Citera
2006-11-22, 10:42
  #26
Medlem
Psynozs avatar
vill ha...
Citera
2006-11-22, 15:10
  #27
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Bara styrningen som är annorlunda, se min källa jag skrev.

Jo, men om man nu ska vara lite källkritisk så var din källa också ett forum med ett topic. Dvs jag hade lika gärna kunnat förlita mig till dig som till det andra forumet. Jag skulle gärna vilja se ngn artickel som behandlar just denna frågan, men verkar inte finnas
Citera
2006-11-22, 15:27
  #28
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Jo, men om man nu ska vara lite källkritisk så var din källa också ett forum med ett topic. Dvs jag hade lika gärna kunnat förlita mig till dig som till det andra forumet. Jag skulle gärna vilja se ngn artickel som behandlar just denna frågan, men verkar inte finnas


Kolla Gametrailers video review.
Citera
2006-11-22, 16:10
  #29
Medlem
Schnauzers avatar
Fy fan vilken försening det har blivit på det spelet, för typ två år sen skulle det väl släppas från början. Så kom WW istället och så. Hoppas nu att det kommer det utlovade datumet, vad är det förresten? 15/12?
Citera
2006-11-24, 19:05
  #30
Medlem
Proclaimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Det har väl alltid varit så i alla Zelda spel? Jag är nästan bombsäker på det.

Nej, nu har inte jag spelat alla Zeldaspel, men det var inte så i "A link to the Past", eller "Ocarina of Time" eller "Majoras Mask" iaf.

Det ser jobbigt ut på film, men det är ju skillnad på att se på ett spel och att lira ett spel. Det blir nog bra, man vänjer sig väl.
Citera
2006-11-28, 13:54
  #31
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proclaimer
Nej, nu har inte jag spelat alla Zeldaspel, men det var inte så i "A link to the Past", eller "Ocarina of Time" eller "Majoras Mask" iaf.

Det ser jobbigt ut på film, men det är ju skillnad på att se på ett spel och att lira ett spel. Det blir nog bra, man vänjer sig väl.


Mycket riktigt. Den funktionen finns inte med i något av de äldre zelda-spelen så vitt jag vet. Endast i WW och i TP.
Citera
2006-12-08, 15:29
  #32
Medlem
DrSpankels avatar
Här är 18 in-game-filmer från GameCube-versionen

http://www.youtube.com/watch?v=ZNNQZ...elated&search=

en vecka kvar nu (ja, jag ska ha det till GC och inte Wii). Längar som fan!
Citera
2006-12-14, 15:23
  #33
Medlem
Proclaimers avatar
Fick hem spelet till kuben idag! Det kommer att bli en seen natt.
Citera
2006-12-14, 15:58
  #34
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proclaimer
Fick hem spelet till kuben idag! Det kommer att bli en seen natt.

Vaf/(!%&!&#!! Så oförskämt orättvist! >_<
jag måste vänta tills imorgon
Citera
2006-12-14, 22:04
  #35
Medlem
Schnauzers avatar
Hoppas verkligen att jag får den med. Eftersom det är helg så kommer det säkert inte komma en avi föräns på måndag om jag inte sticker dit med kolli-nr och id. Om det kommer imorgon efter skolan ska jag låsa in mig hela helgen och bara lira. Vi har haft en helvetes vecka med prov och inlämningsuppgifter så det kommer att vara som plåster på såren.
Citera
2006-12-14, 22:51
  #36
Medlem
LzRs avatar
Man blir verkligen lite sugen på en Wii+Tilight Princess när man ser filmerna. Handkontrollen, som inte alls är en handkontroll utan världens konstigaste pinnar verkar ju vara mysiga och lär ge en hel del omväxling.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback