Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-11-02, 11:28
  #1
Medlem
osiriz88s avatar
http://us.wii.com/soft_loz_tp.jsp

Se och njut av dessa 2 nya filmklipp från det kommande spelet med titeln: "världens bästa spel". Ser helt sjukt bra ut!
Citera
2006-11-02, 11:42
  #2
Medlem
Pc?

Dum fråga kanske....men kommer det bara till gamecube?
Citera
2006-11-02, 11:43
  #3
Medlem
Luxmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelf
Dum fråga kanske....men kommer det bara till gamecube?

Tror bara det kommer till Nintendo Wii
Citera
2006-11-02, 11:54
  #4
Medlem
aquamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxman
Tror bara det kommer till Nintendo Wii
Så vitt jag vet kommer det till båda.
Citera
2006-11-02, 11:57
  #5
Medlem
Zayns avatar
Det kommer till båda.

Kuriosa:På Wii kommer Link för första gången vara högerhänt (på grund av den nya handkontrollen). Men på GC versionen däremot kommer han vara vänsterhänt, dessutom kommer HELA det spelet vara spegelvänt jämfört med Wii-versionen.

Har jag hört...
Citera
2006-11-02, 13:01
  #6
Medlem
DrSpankels avatar
Jag får lite Shadow of the Colossus-vibbar av den första filmen.
Citera
2006-11-02, 13:03
  #7
Medlem
Carcasss avatar
Fyhelvete vad sugen jag är! Det blir till att införskaffa spel och konsol på releasedatum.
Citera
2006-11-02, 13:07
  #8
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zayn
Det kommer till båda.

Kuriosa:På Wii kommer Link för första gången vara högerhänt (på grund av den nya handkontrollen). Men på GC versionen däremot kommer han vara vänsterhänt, dessutom kommer HELA det spelet vara spegelvänt jämfört med Wii-versionen.

Har jag hört...

Har du någon källa?
Citera
2006-11-02, 13:16
  #9
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Har du någon källa?

http://uk.wii.ign.com/articles/733/733762p1.html
Citat:
"Although Link is [traditionally] left-handed, at E3 we noticed people seemed to be using the right Wii controller to swing his sword. That's why we decided to make Link right-handed. The interesting this is, on the GameCube Link is still left-handed; because of the mirror mode the game map is reversed."

Verkar stämma. Låter lite skumt :S
Citera
2006-11-02, 13:50
  #10
Medlem
µTorrents avatar
Sitter och funderar på vad jag ska sälja för att få råd med wii+zelda twinlight princess...
Citera
2006-11-02, 14:34
  #11
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelf
Dum fråga kanske....men kommer det bara till gamecube?
Nej inte alls.. Det kommer först och främst till Wii, sen kommer det till GC någon vecka efter Wii releasen.

Wii versionen är den "bättre versionen" och berjuder bland annat högre framerate, 16:9 widescreen, 480p på HD-TV, snyggare texturer och bättre lighting.
Citera
2006-11-04, 17:35
  #12
Medlem
Proclaimers avatar
Jag tror det kommer bli kanon, så pass länge som det har varit i utveckling.
Men en sak oroar mig lite. På alla dem ingame-sekvenser som cirkulerar ute på nätet (som jag har sett) så kan man se, när Link hugger en fiende och det blixtrar till hur ett "hack" uppstår. Hoppas det inte blir så i spelbara versionen, det skulle förstöra spelkänslan nåt enormt!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback