Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2007-12-11, 12:18
  #25
Medlem
[quote=skatman]http://www.aftonbladet.se/vss/telegr..._852__,00.html

Vad tror ni hänt flickan? Mördad, olycka eller självmord?

Vet någon vem hon är?[/QUO Utredningen har tyvärr lagts ner! Det rubriceras olycksfall. Eftersom hennes anhöriga vill veta vad som hände tror jag dom försöker få fallet öppnat i gen! Dom försöker väl pussla i hop hennes sista timmar i livet,men ingen vet vad som hände riktigt.
Jag har lite insyn eftersom jag är bra kompis med hennes bror!
Citera
2007-12-11, 16:33
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangzstaerrol
Citat:
Ursprungligen postat av skatman
http://www.aftonbladet.se/vss/telegr..._852__,00.html

Vad tror ni hänt flickan? Mördad, olycka eller självmord?

Vet någon vem hon är?
Utredningen har tyvärr lagts ner! Det rubriceras olycksfall. Eftersom hennes anhöriga vill veta vad som hände tror jag dom försöker få fallet öppnat i gen! Dom försöker väl pussla i hop hennes sista timmar i livet,men ingen vet vad som hände riktigt.
Jag har lite insyn eftersom jag är bra kompis med hennes bror!

Det jag tycker är jävligt skumt är att hennes skor hittades relativt långt ifrån kroppen (och åt var sitt håll). Det talar emot olycksteorin (och även självmordsteorin, varför ta av sig skorna och kasta dem åt var sitt håll ? )
Nej, det är nåt som inte stämmer. Vad tror hennes familj ?
Citera
2007-12-12, 20:07
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Det jag tycker är jävligt skumt är att hennes skor hittades relativt långt ifrån kroppen (och åt var sitt håll). Det talar emot olycksteorin (och även självmordsteorin, varför ta av sig skorna och kasta dem åt var sitt håll ? )
Nej, det är nåt som inte stämmer. Vad tror hennes familj ?

Nu minns jag inte helt klart hur det var, men om jag minns rätt hadde hon även tagit av sej nått mer plagg? Folk som fryser och har hypotermi har väl en tendens till att ta av sej kläder för att dom känner sej varma! Hon hadde väl alkohol i kroppen oxå vid olyckan. Hennes bror misstänker faktiskt att hon kan ha råkat ut för nåntingmen det finns för få svar på för många fråger tyvärr
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback