Flashback bygger pepparkakshus!
2006-11-01, 00:09
Medlem
nokys avatar
Jo jag gick in på ett apotek och sa att jag ville ha något för att sova. Då föreslog apotekaren nått sjösjukepiller, nej sa jag jag vill ha starka grejer det är en 11h flygresa. Så drog hon fram en stor smutsig burk som såg välanvänd ut, och sa att dessa får en att sova i 8h, så jag köpte ett par stycken. På flygresan hade jag tyvärr magbesvär så jag vågade aldrig ta någon tablett. Men nu hemma blev jag nyfiken på vad det kan vara för något. Glömde givetvis fråga vad det var jag köpte och det står inget på påsen.
Tabletten är ljusblå, platt och dett står "10" på den, sen är det en skåra på andra sidan.
Kan det vara kopia på valium? (ledande fråga)

Sen har jag en nybörjarfråga efter att ha läst Bensodiazepiner FAQ:n om det nu är en en bensodiazepin jag köpt(ska man sova 8h borde det ju vara det), folk flummar alltså på t.ex. valium? Hur fungerar det?
Citera
2006-11-01, 00:28
Medlem
grappens avatar
Låter som någon typ av "fusk-valium". Då är också chansen stor att pillrena suger. Vill du bara sova så släng i dig båda och blunda och sov. Vill du flumma så börja med ett piller och några bärs, sen slänger du eventuellt i dig ett till piller.

Men om du vill vara på den säkra sidan, så strunta totalt i det
Citera
2006-11-01, 04:40
Bannlyst
Ja, det är garanterat valium. Kvaliten beror hur den förvarats. Enligt dom flesta så förvaras det ofta dåligt i thailand.

Många horor, få apotekare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in