Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-24, 22:21
  #313
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EllisPrez
Intresserad av HCG i Bangkok.

Någon som kan bidra med erfarenheter o tips?
Har märkt att aas-produkter här kan ha lite annorlunda namn...

Då har du allt märkt fel.
Det är precis samma märken som hemma ( ja givet vis inga Svenska UG märken ) + att det finns en uppsjö av andra internationella märken.
Men om du ändå är inne på något Pharmachy kan du inte höra pris på HGH då?
Har i prencip varit vartenda år i Thailand i över 20 år och vill påstå att hitta äkta bra AAS i Bangkok är betydligt svårare än i tex Phuket och Pattaya.
Citera
2016-10-24, 23:21
  #314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Då har du allt märkt fel.
Det är precis samma märken som hemma ( ja givet vis inga Svenska UG märken ) + att det finns en uppsjö av andra internationella märken.
Men om du ändå är inne på något Pharmachy kan du inte höra pris på HGH då?
Har i prencip varit vartenda år i Thailand i över 20 år och vill påstå att hitta äkta bra AAS i Bangkok är betydligt svårare än i tex Phuket och Pattaya.

Har du varit där årligen i över 20 år borde du fan ha lite bättre koll, så du kanske kan bidra med något till tråden...
Citera
2016-10-24, 23:49
  #315
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EllisPrez
Har du varit där årligen i över 20 år borde du fan ha lite bättre koll, så du kanske kan bidra med något till tråden...


Sa precis till dig att du behöver endast ta dig i taxi i en dryg timme till Pattaya där utbudet är EONRMT och där det klassiska pharmacy som flertalet kända Body Builders handlar på finns, och är nämt flera ggr här på FB.
Men att hjälpa en äcklig jävla knarkare som är oförskämd är det inget jag tänker lägga ner tid på.
Och vill du dessutom ha stryk kommer jag befinna mig på Plats i Pattya från den 7 dec!
Din jävla rå dåre!!!!!
__________________
Senast redigerad av Gustav2adolf 2016-10-24 kl. 23:51.
Citera
2016-11-06, 10:21
  #316
Medlem
Någon som vet cirka pris på Arimidex i Bangkok?
Och isf vilken storlek förpackning?
Citera
2016-12-12, 15:44
  #317
Avstängd
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Sa precis till dig att du behöver endast ta dig i taxi i en dryg timme till Pattaya där utbudet är EONRMT och där det klassiska pharmacy som flertalet kända Body Builders handlar på finns, och är nämt flera ggr här på FB.
Men att hjälpa en äcklig jävla knarkare som är oförskämd är det inget jag tänker lägga ner tid på.
Och vill du dessutom ha stryk kommer jag befinna mig på Plats i Pattya från den 7 dec!
Din jävla rå dåre!!!!!

well...that escalated quickly
Citera
2016-12-14, 07:45
  #318
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mista.mista
Någon som vet cirka pris på Arimidex i Bangkok?
Och isf vilken storlek förpackning?

Ja köpte ifs i Pattaya men 50 pack 1 mg och betalade 1100 bath
Citera
2017-07-20, 19:16
  #319
Medlem
Tja! Hur är det med att köpa testo samt deca på apoteken i thailand? Ska gå på testo deca och kommer i slutet av kuren åka till thailand i 2 veckor. Vi kommer befinna oss på koh lanta och koh lipe, så antar att det blir svårt o få tag i grejjer? Måste man typ spendera 1 dag i bangkok för att få tag i testo deca? Behöver även arimidex och pramipexol samt nolva.
Citera
2017-07-20, 20:52
  #320
Medlem
Kan även passa på att fråga om det finns steroider i Krabi? Vill helst inte flyga med steroider inrikes i thailand..
Citera
2017-07-21, 00:34
  #321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi-narkoman
Kan även passa på att fråga om det finns steroider i Krabi? Vill helst inte flyga med steroider inrikes i thailand..



De har ett apotek som marknadsför sig med inriktning inom prestation och muskelbyggning, det var stängt vid tillfällena jag gick förbi så kunde inte se utbudet. Det ligger ovanför Ao Nang stranden uppemot McDonalds längs väg 4203 på höger sida, svårt att missa. Ser du En Moské på vänster sida så här du gått för långt.
Citera
2017-10-06, 15:40
  #322
Medlem
Hur är kvaliten på produkterna? Vilka märken? Priser?

Gärna med fokus på Phuket områdena.

Intressanta preparat.
OT
Anadrol
Primobolan
Citera
2017-10-07, 21:12
  #323
Medlem
Fanatic123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Hur är kvaliten på produkterna? Vilka märken? Priser?

Gärna med fokus på Phuket områdena.

Intressanta preparat.
OT
Anadrol
Primobolan

Kvaliteten är det inte fel på . Var där i 6 veckor o kickade lite dbol , brutalt jävla tryck i skiten . Men beror mycket på vart du fixar . Min kompis köpte anadrol o de var skit enligt han. Med rätt kontakt så kan du få tag på bra prepp!
Citera
2017-10-08, 02:42
  #324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanatic123
Kvaliteten är det inte fel på . Var där i 6 veckor o kickade lite dbol , brutalt jävla tryck i skiten . Men beror mycket på vart du fixar . Min kompis köpte anadrol o de var skit enligt han. Med rätt kontakt så kan du få tag på bra prepp!

Dbol/Testo/Deca/Bold är bas produkter skulle jag säga, men jag är inte intresserad av att köra något utav de, eller ja, jag är rätt säker på att de går o få tag utan problem i acceptabel kvalite.

Frågan är med lite "exotiska" prepp.

OT, Primo är vad jag skulle vara mest nyfiken på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback