Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-21, 20:16
  #265
Medlem
Postade för ett tag sedan om min upplevelse i Bangkok och att det var knepigt att hitta inject där.. Kan säga att i Patong och på Koh Samui så hittade jag inject i första apoteken jag besökte. En hel drös med olika sorter dessutom. Tror Bangkok är strängere rent generellt. Mycket "uppstädning" som pågår där sedan militären tog över. De stängde bargatorna redan vid 2 nu t.ex..

Kan också tipsa om att ta med proteinpulver ifrån Sverige. Det var betydligt dyrare i att köpa Thailand än i Sverige och det är inte alltid man hittar kycklingspett när man vill ha det. Den mesta kycklingen som säljs är friterad dessutom så det slöt med att jag gick upp 4kg under resans gång och då tränade jag bara 1-2 ggr/veckan så de mesta var nog fett/vätska.
Citera
2015-11-18, 21:47
  #266
Medlem
Ta med sig preparat till Thailand eller köpa där?

Vad har ni för erfarenheter, någon som varit i Phuket nyligen eller kanske tom bor där? Åker till Phuket i Januari och tänkte köra en kortare kur, min flickvän likaså. Ni som preppat i Thailand, har ni köpt där eller tagit med er hemifrån? Känns såklart tryggare att ta med sig preparat hemifrån och skulle vara tidseffektivt eftersom man kan börja kuren direkt . Vet ni hur reglerna ser ut i Thailand med införsel då testosteron och liknande preparat inte verkar finnas med på förbjudna preparat på Thailändska ambassadens hemsida? När det kommer till fakes är vad vi har läst Anavar (som min tjej kommer köra) förmodligen det preparat som är mest förfalskat och bieffekterna av det skulle isåfall vara förödande för henne .
Citera
2015-11-18, 22:24
  #267
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellcat175
Vad har ni för erfarenheter, någon som varit i Phuket nyligen eller kanske tom bor där? Åker till Phuket i Januari och tänkte köra en kortare kur, min flickvän likaså. Ni som preppat i Thailand, har ni köpt där eller tagit med er hemifrån? Känns såklart tryggare att ta med sig preparat hemifrån och skulle vara tidseffektivt eftersom man kan börja kuren direkt . Vet ni hur reglerna ser ut i Thailand med införsel då testosteron och liknande preparat inte verkar finnas med på förbjudna preparat på Thailändska ambassadens hemsida? När det kommer till fakes är vad vi har läst Anavar (som min tjej kommer köra) förmodligen det preparat som är mest förfalskat och bieffekterna av det skulle isåfall vara förödande för henne .
Hur länge skall ni vara där?
Citera
2015-11-19, 00:06
  #268
Medlem
Drygt 5v
Citera
2015-11-19, 00:50
  #269
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellcat175
Drygt 5v
Och ni känner alltså att ni absolut inte kan vänta dom 5 veckorna? Istället så väljer ni alltså att riskera att begå en brottslig handling i Thailand?

Ni verkar vara ett smart par.
Citera
2015-11-19, 00:55
  #270
Medlem
Konstig kommentar när det är lika brottsligt i Sverige. Självklart är det en fördel att göra utomlands än hemma i Sverige i aspekten att det är mer diskret.
__________________
Senast redigerad av Hellcat175 2015-11-19 kl. 00:58.
Citera
2015-11-19, 02:01
  #271
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellcat175
Konstig kommentar när det är lika brottsligt i Sverige. Självklart är det en fördel att göra utomlands än hemma i Sverige i aspekten att det är mer diskret.

Du har uppenbarligen inte så bra koll på omvärlden. Om du blir intagen på thailändskt fängelse så är det garanterat att du hellre skulle dra en statusuppdatering på facebook om vad du har haft för dig bara för att få spendera tiden i svenskt fängelse istället.

För övrigt så vet jag inte om du har testat det här med att söka efter information förut, så jag gjorde det åt dig; (FB) Utbud i Thailand..?. Läs svaren till dina frågor.

Mvh
Citera
2015-11-19, 05:36
  #272
Medlem
Lyssna inte på de andra här, lite testo är inget du kommer torska för... Att ha det på hotellrummet bör ses som riskfritt om du inte planerar att begå andra kriminella handlingar.
Åk till Soi 4 Nana distriktet i Bangkok när du är där, där har de bland annat prima grejer på apoteken från t.ex Unigen som är en licensierad tillverkare av steroider i Thailand
Citera
2015-11-19, 10:00
  #273
Medlem
Tack -KarlAlfred kikar där!
Citera
2015-11-19, 10:37
  #274
Medlem
Skulle aldrig försöka ta in saker i thailand när det redan finns lagligt och billigt på apoteken. Du kan ju lätt börja kuren innan och sen precis när du landar åker till apotek och hämtar ut lite grejer. Det lär ju iallafall finnas dom vanligaste steroiderna där tex testo e, tren e osv.
Citera
2015-11-19, 11:46
  #275
Medlem
Tack för era synpunkter och tipset om Bangkok! Vi landar i Phuket men planen är att röra sig norröver mot Bankok då det är första gången vi är i Thailand. Resan kan bli förlängd då vi inte har bokat någon hemresa och då har vi tid på oss att undersöka hur marknaden ser ut. Varför jag frågade om införsel var för att jag har några vänner som är några år äldre som tagit in preparat till thailand vid nått tillfälle och att det har gått bra men det säger ju ingenting om att det är smart för det! . Ska läsa på lite och kanske får tänka om helt, har ju många år på mig att bygga när jag bara är i 20-års åldern.. tack för era synpunkter.
Citera
2015-11-19, 13:51
  #276
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novalue
Skulle aldrig försöka ta in saker i thailand när det redan finns lagligt och billigt på apoteken. Du kan ju lätt börja kuren innan och sen precis när du landar åker till apotek och hämtar ut lite grejer. Det lär ju iallafall finnas dom vanligaste steroiderna där tex testo e, tren e osv.

Då det är uppenbart att du inte har koll på vad du snackar om så bör du knipa igen om du inte kan tillföra annat än personliga spekulationer för det är det ingen som är intresserad av.
AAS är INTE lagligt och för kvalitet betalar man ungefär samma pengar som i Sverige. Hur tänker du när du gör uttalanden som du inte har en aning om, men framhäver dem ändå som om de vore fakta?
Det går att få tag i allt som man kan få tag i här hemma.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback