Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2021-09-24, 23:02
  #61
Medlem
fsdfsdfs avatar
Som antytt i ett tidigare inlägg var gärningsmannen i princip stans största anabola-torsk åren runt det här tillfället. Minns en gång när han kom in på en bar med kedja runt halsen, tajt tshirt och en tjej runt armen och jag och kompisarna bara glodde. Inte speciellt lång kille alls, snarare kort - men bred som en ladugård på ett osnyggt uppblåst sätt.

Det finns säkert många människor som på ett balanserat sätt kan dopa sig under kontrollerade former och vet vad dom gör - men har själv sett flera fall där det går helt åt skogen för killar i tjugoårsåldern när man super under tiden vilket lett till kvinnomisshandel, fastnat i drogträsk och annat som följd.

Nog var homofobi ett skäl bakom detta tragiska och onödiga mord, men min gissning är att han helt enkelt flippade pga spärrar som försvann och inte kunde stå emot vreden inom sig och att doping egentligen borde väga tyngre som kriminolgisk förklaringsmodell. Hoppas för omgivningen att han är mer kontrollerad nu efter avtjänat straff.

Vila i frid Johan.
__________________
Senast redigerad av fsdfsdf 2021-09-24 kl. 23:22.
Citera
2021-09-25, 07:46
  #62
Medlem
gorillaglues avatar
Mycket idiotiskt mord helt utan mening. Det säger jag och vet att jag har rätt. Jag känner mördaren personligen efter många år på fängelse samman med honom. Han är en riktigt bra grabb när han är nykter. Detta mord finns det ingen direkt förklaring på annat än alkohol och idioti. Brodern blev inte dömd men enligt det som vi på kåken fick höra var att - Vi var två på mordplatsen och det var inte jag som dödade. Nu är det en mycket dålig ursäkt eller förklaring eller vad man nu vill kalla det eftersom en är död och det går inte att ändra på. Kontentan av det vi andra hörde och såg av J.E. var att han är en mycket stabil och lugn figur. Nu är tillgången på droger av alla slag minimal därinne vilket kan göra sitt till. Men han var inte narkoman av något slag och lämnade regelbundet rena prov för att få ha sina besök av familjen kvar.
Citera
2021-09-25, 12:57
  #63
Medlem
Minns detta fega mord mycket väl. Man var tvungen att vara två anabolstinna grottmongon för att klara av detta värv,att mörda en blyg och lite timid bög. Enligt folk i Katrineholm så var Johan känd gay men ansågs snäll,harmlös samt lite begåvningsbegränsad.

Jimmy bomben var känd för att trycka bola, inte för att tävla utan endast för att vara störst på den lokala puben. En sådan tuffing kunde naturligtvis inte ta en invit från en bög, hur skulle det se ut inför de andra i tuffa tuffingars klubb?

Nu lägger han upp tuffa bilder på sin facebook, vänner lägger kommentarer med blinkningar åt hans brott,perverst rent ut sagt.

Han har suttit sina bästa år på kåken, han och hans kärring har inte direkt åldrats med värdighet, hoppas det var värt det?
Citera
2021-09-26, 00:45
  #64
Medlem
PutteStruls avatar
Mycket hemsk idiot som gjorde detta..
https://m.facebook.com/profile.php?id=100001366429193

Jimmy Lestar

https://www.ratsit.se/19740515-Erik_...6GXQe4H-dY46FE
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback