Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-13, 10:32
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Du hade rätt ändå med retur, bläddrade bakåt i tråden och fann detta, m.m. Fan, att jag inte minns det.

Det var ju ett intressant citat. Den du citerade var emellertid helt ute och cyklade om Hellberg:

Citat:
Fredrik Lindström kommer att vara bättre domare då han kan annat än tennis(fråga Hellberg om andra frågor än tennis och han blir ställd tror jag)

Hellberg kan ju i det närmaste allt om allt.
Citera
2013-01-13, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det var ju ett intressant citat. Den du citerade var emellertid helt ute och cyklade om Hellberg:

Hellberg kan ju i det närmaste allt om allt.

Japp, Hellberg kunde så mycket att han vann På Spåret fyra gånger och fick därför inte vara med som tävlande längre utan han blev erbjuden att bli domare istället.

Joråsåatt.....han kan lite mera än Tennis
Citera
2013-01-13, 19:18
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Tror jag inte, är tämligen säker på att den rensades ut så fort de tog över programmet.

Det gör det ju absolut, har dock ett starkt minne av att Astrid Lindgren varit med förr (samma bild som igår f.ö.).

Skymtade inte den när Lena Nyman var med? Oavsett så har hon ju koppling med en hel del kändisar så inte så konstigt om det dykt upp i en annan Vem där. Annars är det väldigt slappt om de körde Astrid Lindgren som huvudperson ytterligare en gång.
Citera
2013-01-16, 22:29
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Del 9 av 13. I kväll tävlar Stefan Holm och Katarina Mazetti mot Jessika Gedin och Hans Rosenfeldt. Veckans musikgäst är Lisa Nilsson.

Hoppas att Holm och Rosenfeldt är inte så förbaskat tråkiga på fredag.

Varför så många färglösa deltagarpar i år för?
Citera
2013-01-17, 15:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL

De har ju kört på (i princip) endast gamla mästare. Då får man ta de som finns antar jag.

Själv vill jag gärna se Filip och Fredrik igen.
Citera
2013-01-17, 16:45
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL

Kan bli en rätt jämn match. Jag tror dock att Holm kommer att dra det längsta strået.
Citera
2013-01-18, 19:24
Medlem
Oriamendis avatar
Allt annat än en promenadseger för Holm och Mazetti vore en mindre skräll. Jag utgår frankt ifrån att de vinner. Det mest spännande är om Gedin och Rosenfeldt kommer lyckas skrapa ihop mer än 23 poäng, vilket krävs för att de ska kunna gå vidare till kvartsfinal.
Citera
2013-01-18, 20:11
Medlem
DukeSilvers avatar
Fredrik Lindström vill vara en gammal mysfarbror samtidigt som en modern viktigpetter, tycker inte det går ihop alls. Välj din person, Lindström.

Jag tror dessutom att sminkavdelningen glömde att Jessica skulle vara med i TV.
Senast redigerad av DukeSilver 2013-01-18 kl. 20:14.
Citera
2013-01-18, 20:14
Medlem
SiSeniors avatar
Vad fan har Hans Rosenfeldt på sig? Ljusblå-prickig skjorta med mörkblå t-shirt över skjortan
Citera
2013-01-18, 20:20
Moderator
Dr Kings avatar
Äntligen en känd och bra artist i På Spåret denna säsong. De verkar annars ha gjort en grej av att ha med okända och obskyra artister på sistone.
Citera
2013-01-18, 20:25
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Äntligen en känd och bra artist i På Spåret denna säsong. De verkar annars ha gjort en grej av att ha med okända och obskyra artister på sistone.

Håller med. Gillar LIsa Nilsson.
Citera
2013-01-18, 20:28
Medlem
brotucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ja eller så har du ingen som helst koll på musiksverige. Tycket det varit idel kritikerrosade artister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in