Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-10-27, 01:21
  #1
Banned
TJENNA!
Är inte precis nån n00b varegäller flödder, men hur ere egentligen med imovane? känns som att jag får samma effekt av en 7.5:a som av tre ..vad kan detta bero på? kan jag ha haft hög tolerans vid tillfället, eller är tre stycken för lite? känns ju som bortkastade piller när man inte blir flummigare än så..
Citera
2006-10-27, 05:50
  #2
Medlem
Första gången jag åt EN 7.5a hallucinerade jag i några minuter innan jag till slut somnade :}
Citera
2006-10-27, 11:18
  #3
Medlem
jag drog i mig 30 st imov inom en timme, sommna gått ett tag men vakna allafall sen. obs jag har hög benztolerans annars hade jag nog inte levt.
Citera
2006-10-27, 11:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ravn
TJENNA!
Är inte precis nån n00b varegäller flödder, men hur ere egentligen med imovane? känns som att jag får samma effekt av en 7.5:a som av tre ..vad kan detta bero på? kan jag ha haft hög tolerans vid tillfället, eller är tre stycken för lite? känns ju som bortkastade piller när man inte blir flummigare än så..

Jag vet inte hur flummig du vill bli. Imovane ger som Stilnoct en minneslucka och när man käkat ett par så vet man i princip inte hur svängd man varit. En annan sak jag märkt är att Imovane, precis som Stilnoct, är känsligt för hur mycket käk du har i magen. De slår på snabbt på tom mage men effekten kan dämpas eller nästan utebli om du är proppmätt.

Fö tror jag inte 30st Imovane är någon nära döden upplevelse. Tror inte de är så toxiska (obs! _tror_). Har tagit 70x10mg Stilnoct med alkohol och jag överlevde. Gav en lång minneslucka.

Rekomenderar naturligtvis ingen att ta så mycket som 30st Imovane p g a allt dumt man kan hitta på och för att jag kan ha fel, de kanske är väldigt toxiska.
Citera
2006-10-27, 14:08
  #5
Medlem
hundens avatar
Imovane är den bästa sömntabletten..smakar dock illa dagen efter..usch
Citera
2006-10-27, 16:02
  #6
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Haddock
Jag vet inte hur flummig du vill bli. Imovane ger som Stilnoct en minneslucka och när man käkat ett par så vet man i princip inte hur svängd man varit. En annan sak jag märkt är att Imovane, precis som Stilnoct, är känsligt för hur mycket käk du har i magen. De slår på snabbt på tom mage men effekten kan dämpas eller nästan utebli om du är proppmätt.

Fö tror jag inte 30st Imovane är någon nära döden upplevelse. Tror inte de är så toxiska (obs! _tror_). Har tagit 70x10mg Stilnoct med alkohol och jag överlevde. Gav en lång minneslucka.

Rekomenderar naturligtvis ingen att ta så mycket som 30st Imovane p g a allt dumt man kan hitta på och för att jag kan ha fel, de kanske är väldigt toxiska.

jaha okej, jo det där med att va proppmätt och inte har jag märkt..men vad fick du 30 ifrån? 3 st sa jag väl //
Citera
2006-10-27, 17:33
  #7
Medlem
Gravity2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunden
Imovane är den bästa sömntabletten..smakar dock illa dagen efter..usch
Jo, jag vet.
Sover skitbra på imovane, men kan inte äta dem för att det smakar så jävla illa i käften dagen efter... Fick byta till stilnoct istället, men de börjar tappa effekten nu, får käka mer och mer theralen och nozinan tillsammans med dem för att öht somna...
Citera
2006-10-27, 21:56
  #8
Medlem
Gott&Blandats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravity2
Jo, jag vet.
Sover skitbra på imovane, men kan inte äta dem för att det smakar så jävla illa i käften dagen efter... Fick byta till stilnoct istället, men de börjar tappa effekten nu, får käka mer och mer theralen och nozinan tillsammans med dem för att öht somna...
provat sonata?
Citera
2006-10-28, 13:15
  #9
Medlem
jagärfuls avatar
Har fått ett riktigt fint rus på 35mg Imovane. Ganska schyssta hallucinationer och inga minnesluckor. Hade bra koll på allt hela tiden.

Kan tillägga att jag inte hade någon tolerans, heller. Första gången jag provade Imovane.
Citera
2006-10-28, 13:42
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagärful
Har fått ett riktigt fint rus på 35mg Imovane. Ganska schyssta hallucinationer och inga minnesluckor. Hade bra koll på allt hela tiden.

Kan tillägga att jag inte hade någon tolerans, heller. Första gången jag provade Imovane.

wtf, jag äter imovane ganska regelbundet men jag åt 90mg efter ett uppehåll på typ 2veckor... jag fick inga hallucinationer
Citera
2006-10-28, 13:56
  #11
Medlem
Luxmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ravn
Är inte precis nån n00b varegäller flödder, men hur ere egentligen med imovane? känns som att jag får samma effekt av en 7.5:a som av tre ..vad kan detta bero på? kan jag ha haft hög tolerans vid tillfället, eller är tre stycken för lite? känns ju som bortkastade piller när man inte blir flummigare än så..

När jag tryckte i mig 22,5mg blev jag helt sänkt och fick jag stora minnesluckor.
Det beror nog på om du har ätit innan och hur stor du är, hur påverkad man blir.
Pröva att ta dom på tom mage så kanske du får bättre rus.
Citera
2006-10-28, 13:59
  #12
Medlem
Luxmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukost
wtf, jag äter imovane ganska regelbundet men jag åt 90mg efter ett uppehåll på typ 2veckor... jag fick inga hallucinationer

Har aldrig heller fått hallucinationer på imovane..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback