Håll dig bort ifrån att boffa gaser, det är rent ut sagt idiotiskt.
Som exempel så hade jag en bekant som var väldigt speciell om man säger som så (idiotisk, allmänt dum och underlig) och han tog ju även en hel del droger så ingen visste vad det berodde på tills en person som jag inte kände flyttade dit och började festa med oss. Han var tydligen en gammal barndomskompis till den skumma snubben och han berättade att han var förhållandevis normal förr men efter att han började boffa en massa så blev han helt enkelt dum i huvudet.
Nu vet ju inte jag hur han var innan, jag kan bara gå på vad hans gamla kompis berättade men han var iaf väldigt skadad av boffandet
/lat_jävel
P.S. Ursäkta om det blev lite virrigt men det är ganska så tidigt och det var lite krångligt att få ihop texten och få det anonymt

Jag skrev i dåtid eftersom att det var flera år sedan jag träffade honom och då hade han börjat skjuta jonk och försökte blåsa flera av mina bättre vänner så jag sade upp kontakten med honom.
Hmm det här låter lite väl mycket som propaganda á la bananmannen men låt iaf bli butangas, bensin och liknande.