• 1
  • 2
2006-10-25, 01:52
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
nej fan, det är nyttigt..allt som ger syrebrist i hjärnan är bra som fan

alla drogre är farliga..vissa mer eller mindre...
oerfaren som jag är så säger jag att boffa gaser tillhör de (direkt) farligare.
Citera
2006-10-25, 18:46
Medlem
Psykomans avatar
Ju mer tid det går desto mer ironiskt och sarkastiskt blir fb, om ni vill få skratt bli stå-upp komiker för fan..
Citera
2006-10-25, 19:24
Medlem
Obskyrigs avatar
*suck*

På min tid var det populärt att sniffa nått som liknade Hockeypulver för skojj skull, Nu sysslar alla med Butan/propan/Bensin, Rakblad & Auto-Asphyxiering.

Dagens ungdom ... Kan inte alla bara knapra lite Bromo och lyssna på lugn musik
Citera
2006-10-25, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoman
Ju mer tid det går desto mer ironiskt och sarkastiskt blir fb, om ni vill få skratt bli stå-upp komiker för fan..

Är det så underligt?? När personer som man tror har eget kritiskt tänkande ställer rätt så dumma frågor då börjar man fundera. Jag trodde att föräldrar hade en skyldighet att uppfostra och lära sina barn vad som är nyttigt och vad som inte är nyttigt. Men näedå... istället ställer folk dom mest absurda frågor som tänkas kan... inte konstigt att man svarar som man gör... finns ett talesätt; "dumma frågor får..." just det... DUMMA svar...
Citera
2007-01-07, 16:00
Medlem
Fiskpajs avatar
boffa aldrig vet folk som gjort det. det märks det att dom tappat en del hjärceller även om dom överlevde
Citera
2007-01-07, 16:07
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
Är det så underligt?? När personer som man tror har eget kritiskt tänkande ställer rätt så dumma frågor då börjar man fundera. Jag trodde att föräldrar hade en skyldighet att uppfostra och lära sina barn vad som är nyttigt och vad som inte är nyttigt. Men näedå... istället ställer folk dom mest absurda frågor som tänkas kan... inte konstigt att man svarar som man gör... finns ett talesätt; "dumma frågor får..." just det... DUMMA svar...

Det var ingen dum fråga. vissa kanske inte vet?
det enda som händer är att du får syrebrist och då upplever ett "rus" som egentligen är ett tecken på att du håller på att dö.
gör detta tillräckligt många gånger och du kommer bli ett mongo.
bensin, thinner, butangas & allt sånt gör dig helt enkelt riktigt dum.
sprit e lite bättre, du blir dum av det med, men saktare.
men att hålla på med några droger alls innan man iallafall e över 18 e riktigt korkat då man inte växt klart & klart inte skall mixtra med nåt. spela boll, plugga & bli nåt istället.
Citera
2007-01-07, 23:51
Medlem
Onödigt att slösa pengar på dyr butangas. Be din polare ta styptag på dig tills du däckar, det ger liknande effekt. Alternativt, håll andan tills du svimmar.
Citera
2007-01-08, 13:26
Medlem
Berberines avatar
Känner folk som har boffat för mkt i sina dagar.
Och det märks rätt mycket...
Vet också två kompisar till kompisar som dött av butan.
Så tro mig, det är fullt möjligt...
Citera
2007-01-08, 13:39
Medlem
lat_jävels avatar
Håll dig bort ifrån att boffa gaser, det är rent ut sagt idiotiskt.

Som exempel så hade jag en bekant som var väldigt speciell om man säger som så (idiotisk, allmänt dum och underlig) och han tog ju även en hel del droger så ingen visste vad det berodde på tills en person som jag inte kände flyttade dit och började festa med oss. Han var tydligen en gammal barndomskompis till den skumma snubben och han berättade att han var förhållandevis normal förr men efter att han började boffa en massa så blev han helt enkelt dum i huvudet.

Nu vet ju inte jag hur han var innan, jag kan bara gå på vad hans gamla kompis berättade men han var iaf väldigt skadad av boffandet

/lat_jävel

P.S. Ursäkta om det blev lite virrigt men det är ganska så tidigt och det var lite krångligt att få ihop texten och få det anonymt
Jag skrev i dåtid eftersom att det var flera år sedan jag träffade honom och då hade han börjat skjuta jonk och försökte blåsa flera av mina bättre vänner så jag sade upp kontakten med honom.
Hmm det här låter lite väl mycket som propaganda á la bananmannen men låt iaf bli butangas, bensin och liknande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in