• 30 159 online
  • 1 129 265 medlemmar
  • 58 583 298 inlägg
2017-06-28, 05:29
Medlem
megareds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kockj
Från Twitter:

TorrentBytes‏ @torrentbytes Jun 22
More
Site is offline, Sorry for the inconvenience.

Detta var alltså snart en vecka sedan. Inget om updates efter det.

Är ingen större förlust. När den startades en gång i tiden så var de fart o fläkt.
Citera
2017-06-28, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megared
Är ingen större förlust. När den startades en gång i tiden så var de fart o fläkt.
Jag hoppas sidan kommer upp igen, tankat mycket från den på senare tid - många fina packs.
Hade varit kul att se den sidans glansdagar, jag reggade mig för bara några år sen efter många misslyckade försök haha
Citera
2017-06-29, 06:12
Medlem
Har strax 10 år under bältet med Torrentbytes och ytterliggare en handfull med Torrentbits innan det. Så nog är det tråkigt alltid om de försvinner.

Men verkar vara som de flesta torrentsiter nu för tiden, tillströmmningen av nya kvalitetsmedlemmar avtar hela tiden i och med lagliga alternativ är ett skönare alternativ, och de gamla essen på sidan orkar inte driva den längre.
Citera
2017-07-02, 08:41
Medlem
uppe igen!
Citera
2017-09-20, 18:00
Medlem
Vad har hänt med Torrentbytes egentligen?
För flera år sedan var jag reggad och då var det minsann hög aktivitet, så jag reggade mig nyligen för att kolla läget igen och det blev en besvikelse. Bläddrar man igenom de 10 första sidorna så ser man att det enbart är några enstaka seeders per torrent och 0 leechers. Trots antalet registrerade (~29k), så verkar trackern lite halvdöd.
Citera
2017-09-20, 18:03
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrganiC
För flera år sedan var jag reggad och då var det minsann hög aktivitet, så jag reggade mig nyligen för att kolla läget igen och det blev en besvikelse. Bläddrar man igenom de 10 första sidorna så ser man att det enbart är några enstaka seeders per torrent och 0 leechers. Trots antalet registrerade (~29k), så verkar trackern lite halvdöd.

Denna trackern har inte varit bra på dom senaste åren. Den är inte så mycket att ha längre.
Citera
2017-09-20, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrganiC

Den har gjort sitt tyvärr.
Citera
2017-09-20, 18:07
Medlem
Då dröjer det nog inte så länge till förrän de plockar ner den.
Att driva en halvdöd tracker kan inte vara roligt.
Citera
2017-09-20, 22:14
Medlem
Jag tycker också det är knepigt att Torrentbytes blivit som de blivit, vill även jag minnas när varje ny torrent hade ett tiotal seeders på direkten om inte mer.
Relativt bra pretider/"coverage" av kategorier med, förstår egentligen inte varför de inte är större/mer poppis? Sist jag kollade så hade de dessutom öppen reg i all oändlighet :O
Senast redigerad av TehMoff 2017-09-20 kl. 22:24.
Citera