Citat:
Ursprungligen postat av 100%karlsson
okej, om vi säger så här, kan man verka "normal" efter typ 2-4 timmar eller kommer folk märka att man är knarkad?
ungefär hur långt tid tar det innan man kan uppföra sig normalt och pupillerna är normalstora om man bara tar 1 till 2 tabletter??
Först å främst beror det på om du vilat eller sovit under tiden efter dom 2-4 timmarna. Sedan så är det så olika när det gäller doseringar, från person till person. Har du inte sovit utan varit vaken å inte är van med Stilnoct kommer säkerligen folk tycka du verkar "snurrig". Men skulle jag ta det idag så händer ingenting, en gång förra året gick jag till skolan

efter jag käkat 10 mg stilnoct, ett litet paket med två kartor (Har för mig det var 10 st i varje karta, så då blev det la 20 st x 10 mg totalt, rätta mig om jag har fel) Å visst sjutton var jag bäng efter det...
Hade det varit för 4-5 år sedan å jag istället bara käkat kanske 1-2 st 5mg å gått iväg till skolan skulle det nog nästan blivit likadant som när jag käkade soppas mkt som förra året. Kroppen vänjer sig, toleransen ökar.
Minns första gången jag tog Stilnoct, fick en av morsan för jag skulle kunna sova, fick "endast" en 5mg å satte mig istället å skulle se på film sedan började hela rummet röra på sig, en planch med en alien som röker på blev helt tredimisionel - Jag var helt väck. Har tyvärr aldrig hänt igen efter det att jag fått hallisar av Stilnoct, trots att jag käkat en jävla massa mera...