Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-05-20, 12:38
  #157
Medlem
%s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Be_Real
Jadu...jag har ingen kommentar....får faktiskt inte fram ett enda ord...
Det e bra att du lever på det sättet,så finns det nån som som gör det iaf...
Det e såna som du som man vill att syrran ska träffa,så redo att gifta dig lr..??
hon ser väldigt bra ut gubben...

Undertiden som din syrra blir våldtagen kommer han att sitta i telefonkö till snuten.
2007-05-20, 13:22
  #158
Medlem
Be_Reals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av %
Undertiden som din syrra blir våldtagen kommer han att sitta i telefonkö till snuten.

ja nåt annat lär han inte fixa iaf...menade naturligtvis att om hon kommer hem med en sån kille så KAN det hända att han kanske råkar ut för en våldtäkt...man vet ju aldrig...finns ju en del marockaner och gambianer i stan som e ute och rör sig lite sent på kvällarna...
2007-05-20, 14:43
  #159
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nickel
Såhär ligger det till:

I staden där jag pluggar har det varit en rad inbrott, som misstänks vara gjorda av en och samma "liga". Även skolan jag pluggar har varit utsatt flera gånger.

Och av en händelse köpte en bekant till mig en dator, som var märkt med skolans namn. Och jag tyckte det var en bra ide att ringa och berätta för rektorn vilka det var, men oturligt nog har detta gänget fått nys om mig

Inte nog med detta, utan det visade sig att en av killarna i gänget är samma kille som jag två år tidigare varit i "dispyt" med.

Så iaf, nu är det bara en tidsfråga innan det smäller.

Då jag är ensam och dom är väldigt många, så undrar jag vad ja ska göra nu?

killarna har inget skönt brottsregister..

-Hittade inget lämpligt forum att posta i, mod får gärna flytta om den ligger fel.


skaffa dig en pistol
2007-05-20, 16:11
  #160
Medlem
Bird@Speeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cole
Fyfan vilka bra förslag ni har.
Jag hoppas att alla som skrev tipsen om "damp-rotweilers" och all annat jävla idioti av någon anledning råkar befinna sig på samma plats som "turkgänget 15-25", rektorn med skolledningen och hela ditt "gymgäng" när ni spränger er själva i luften. Bra att du ens nämner att du tränar kampsport eftersom det alldeles säkert kommer hjälpa dig när du tycker att shootfighting är "för macho"..

Nu kanske ni tänker att "fan vilken idiot han måste ju ha läst hela tråden och ändå klagar han". - Ja det stämmer utmärkt jag har slösat bort 5 minuter på denna jävla usla tråd, och tänkte att jag slösar fem minuter till på ett inlägg..

Usch o fy o fan !

ORKA....
2007-05-20, 19:20
  #161
Avstängd
Legionvasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickel
Såhär ligger det till:

I staden där jag pluggar har det varit en rad inbrott, som misstänks vara gjorda av en och samma "liga". Även skolan jag pluggar har varit utsatt flera gånger.

Och av en händelse köpte en bekant till mig en dator, som var märkt med skolans namn. Och jag tyckte det var en bra ide att ringa och berätta för rektorn vilka det var, men oturligt nog har detta gänget fått nys om mig

Inte nog med detta, utan det visade sig att en av killarna i gänget är samma kille som jag två år tidigare varit i "dispyt" med.

Så iaf, nu är det bara en tidsfråga innan det smäller.

Då jag är ensam och dom är väldigt många, så undrar jag vad ja ska göra nu?

killarna har inget skönt brottsregister..

-Hittade inget lämpligt forum att posta i, mod får gärna flytta om den ligger fel.


Sitt inte här och gnäll om du klantat dig.
Tala är silver tiga är guld
2007-05-20, 19:26
  #162
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Jag fattar inte varför du la dig i skiten från början?
Hade du gett fan i att ringa Polisen och låtit dem sköta sitt jobb själva så hade du inte varit i den sitts du är nu.
Jag är så trött på alla dessa små poliser som jobbar utan lön, vad ger det er? Gott samvete?
Sök praktik på ett ålderdomshem isåfall!
2007-05-20, 20:48
  #163
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-F-F-B
Jag fattar inte varför du la dig i skiten från början?
Hade du gett fan i att ringa Polisen och låtit dem sköta sitt jobb själva så hade du inte varit i den sitts du är nu.
Jag är så trött på alla dessa små poliser som jobbar utan lön, vad ger det er? Gott samvete?
Sök praktik på ett ålderdomshem isåfall!

Så om någon bryter sig in hos dig och jag vet vem det är så ber du mig hålla det för mig själv? Och kom inte och säg att jag kan berätta för dig men inte polisen eftersom det också är att tjalla.

Din omogne fan............

All heder åt trådskaparen för visat civilkurage!
2007-05-20, 22:24
  #164
Medlem
Azraels avatar
Färdigtramsat


// Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback