• 1
  • 2
2006-10-17, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stierna875
tar ni sånt här mot ångest eller sömnsvårigheter eller? ni pratar om "rus"
benzo är väl inget man tar utan nåt riktigt knark till?

Benso+Alkohol+Cannabis brukar det oftast bli för mig.
Citera
2006-10-17, 21:54
Medlem
sparkfots avatar
Just nu har jag 20st i mig, mår riktigt fint.. Ska röka en joint och styra upp lite affärer först, sen soffan och sen soooooova..=)
Citera
2006-10-18, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparkfot
Just nu har jag 20st i mig, mår riktigt fint.. Ska röka en joint och styra upp lite affärer först, sen soffan och sen soooooova

Nej, Nej, Nej, Nej .. ALDRIG AFFÄRER NÄR MAN ÄR FLÖDDRIG!!!

Jaja men lycka till, hoppas du slipper vakna upp utan vetskapen att du tagit ett par redisar
Citera
2006-10-18, 12:20
Medlem
sparkfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
Nej, Nej, Nej, Nej .. ALDRIG AFFÄRER NÄR MAN ÄR FLÖDDRIG!!!

Jaja men lycka till, hoppas du slipper vakna upp utan vetskapen att du tagit ett par redisar

Hade precis slängt i mig dom, så det var ingen fara

Skulle ringt en snubbe i spanien, men dom där nummrena är ju fan omöjliga, så det vart inga affärer ändå.

Edit: Någon som har en bild på en riktig fm1a så jag kan jämföra?
Citera
2006-10-18, 14:33
Medlem
Det finns både hemmagjorda alprazolam o flunitrazepam, så det e svårt att veta vilka det e du har fått tag på p g a att de ser EXAKT likadana ut. Nu kanske det finns flera batchar som jag inte känner till, men nu snackar jag av ren erfarenhet.

För ungefär 1-1 o ett halvt år sedan så dök xanor suketterna upp där jag bor o även xanor pulvret (livsfarligt, många som gjorde sjuka saker på det). Och nu i somras dessa som skulle vara flunitrazepam.
Anledningen till att jag e rätt säker på att dem nyaste var flunitrazepam e att jag hade en djävulsk tolerans mot alprazolam. Men när jag åt dessa så svängde det på mer, o ett flunitrazepam rus e ganska unikt tycker jag. Man märker rätt bra om det e flunitrazepam. Dessutom efter att jag haft dessa flunis suketter så räckte det inte med några få apoteks flunisar utan jag hade byggt upp tolerans mot det ämnet också.

I vintras så cirkulerade det gröna roppar här, som inte alls innehöll flunitrazepam utan nitrazepam. Det fick jag reda på när jag torskade med såna på mig o snuten gjorde analys på dessa. O dessa piller tog vissa 40-50 kr st för. Ett skithål i pannan skulle sitta fint på dessa personer alltså.

Så det e fan inte lätt att veta vad man stoppar i sig, med alla piratkopior o skit. Men det e ju ett val man själv väljer so...

Summan av kardemumman e i alla fall att jag e rätt säker på att det i alla fall existerar sukett flunisar.

Edit: Sparkfot: Om vi har samma piller så e det ingen idé att jämföra, för de e inte alls lika. Med bild o så menar jag.
Citera
2006-10-18, 15:07
Medlem
sparkfots avatar
Med andra ord kan det vara suketter innehållande ungefär vad som helst. Trist.

Men det är inte alprazolam det vet jag. Jag får sm sagt riiiiktigt dålig balans och somnar extremt enkelt. Och eftersom flun är sömnmedel så kör vi på att det är det..
Citera
2006-10-18, 16:11
Medlem
Det låter vettigt Sparkfot
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem