Det finns både hemmagjorda alprazolam o flunitrazepam, så det e svårt att veta vilka det e du har fått tag på p g a att de ser EXAKT likadana ut. Nu kanske det finns flera batchar som jag inte känner till, men nu snackar jag av ren erfarenhet.
För ungefär 1-1 o ett halvt år sedan så dök xanor suketterna upp där jag bor o även xanor pulvret (livsfarligt, många som gjorde sjuka saker på det). Och nu i somras dessa som skulle vara flunitrazepam.
Anledningen till att jag e rätt säker på att dem nyaste var flunitrazepam e att jag hade en djävulsk tolerans mot alprazolam. Men när jag åt dessa så svängde det på mer, o ett flunitrazepam rus e ganska unikt tycker jag. Man märker rätt bra om det e flunitrazepam. Dessutom efter att jag haft dessa flunis suketter så räckte det inte med några få apoteks flunisar utan jag hade byggt upp tolerans mot det ämnet också.
I vintras så cirkulerade det gröna roppar här, som inte alls innehöll flunitrazepam utan nitrazepam. Det fick jag reda på när jag torskade med såna på mig o snuten gjorde analys på dessa. O dessa piller tog vissa 40-50 kr st för. Ett skithål i pannan skulle sitta fint på dessa personer alltså.
Så det e fan inte lätt att veta vad man stoppar i sig, med alla piratkopior o skit. Men det e ju ett val man själv väljer so...
Summan av kardemumman e i alla fall att jag e rätt säker på att det i alla fall existerar sukett flunisar.
Edit: Sparkfot: Om vi har samma piller så e det ingen idé att jämföra, för de e inte alls lika. Med bild o så menar jag.