Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-21, 13:45
  #349
Medlem
Silltunnas avatar
”Det finns en anledning till att hon talar ut om olyckan.
– Jag gör det också för att jag lärt mig väldigt mycket själv och vill förmedla viktig kunskap jag fått med mig. Jag har fått traumabearbetning som är helt magisk, säger hon.”

Citera
2022-02-21, 14:01
  #350
Medlem
Gamla kärringar och skidåkning i alperna är ingen bra kombination.
Citera
2022-02-21, 16:08
  #351
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Kärringen har störtat ut för ett stup med skidor:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...berattar-i-tv4

Men stackars lilla Malou då , i rullstol och allt, nåja hon fick ju chansen att ägna hela sitt skitprogram åt sig själv och sitt enorma trauma....
Citera
2022-02-22, 17:20
  #352
Avstängd
Vad fan händer. Skrattar på mig Att ögonblicket när hon flyger ut för stupet inte finns dokumenterat är en jävla förlust för mänskligheten.
Citera
2022-02-23, 09:58
  #353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Vad fan händer. Skrattar på mig Att ögonblicket när hon flyger ut för stupet inte finns dokumenterat är en jävla förlust för mänskligheten.
Ja, det var en skämtbit, tur att hon inte startade en lavin när hon var ute och åkte i dimman och inte såg ett dugg, hon kanske ville stajla för sin make 😀
Då blir det rehabilitering i ett år nu då för tant Malou.
Citera
2022-02-23, 10:04
  #354
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Då blir det rehabilitering i ett år nu då för tant Malou.

Och en bok om den dramatiska upplevelsen.
Citera
2022-03-08, 23:34
  #355
Medlem
Malou har återkommande sektpastorn Sebbe Stax från Livets ord i rutan. Är hon Livets ordare?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback