Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-26, 22:09
  #277
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Har man jobbat på TV4 så blir man såhär.


Malou von sivers

Martin Timell

Bengt Magnusson

Bengt Magnusson har ju en riktig karaktär och pondus. Så förstår inte hur du blandar in han?

Malou däremot är ju så tillgjord och bortgjord.!
Citera
2018-04-23, 03:14
  #278
Medlem
Malou nästa bok olycksbarnet kommer till hösten. Familje-historien om äppelviken fortsätter.
Citera
2018-04-23, 11:32
  #279
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Sprang in i eländet på IKEA Barkaby för en tid sen, dvärgväxt, tvär uppsyn och såg allmänt ut som en riktig hagga, verkade inte alls uppskatta att vistas ute bland pöbeln.
Och det här med hennes tragiska jävla "bokklubb", har hon något sorts Oprah komplex eller vad fan är det frågan om?
Citera
2018-09-29, 14:37
  #280
Medlem
De har hållit ihop i 40 år.
Och Malou von Sivers och hennes man Sten Haage pratar ofta om att förnya äktenskapslöftena.
–*Jag tror att det är bra att manifestera viktiga saker i sitt liv. Att vi två hela tiden har hittat tillbaka till varandra är det jag är mest stolt över, säger programledaren som precis släpper sin andra roman.



https://www.expressen.se/noje/lovisa...enskapsloftet/
Citera
2018-09-29, 16:01
  #281
Medlem
LookingBackInAngers avatar
Everybody does have a book in them, but in most cases that's where it should stay.

/Christopher Hitchens
Citera
2018-09-29, 23:18
  #282
Medlem
zurfarns avatar
Gammalt skvaller från en kompis i Sollentuna.

Har hon bott där eller i närheten? Enligt min vanligtvis välinformerade kompis (vi är båda långt över 50) så knullade hon runt rätt friskt.

Gärna yngre.

Gubben verkar vara en cuckold, om man ska tro på skvallret.

Men man ska ta allt med mycket salt. Men jag får spykänslor när jag ser fanskapet på TV. Tanten tittar, men jag byter våning. Bara en sån sak som att sitta och gulla med terrorfinansiären Özz Nujen. Fy fan.
Citera
2018-11-07, 10:56
  #283
Medlem
Men vad är det för jävla jättepjäxor Malou har på sig till långklänningen i dagens program? Ser väldigt märkligt ut. Är det nån trendig grej tro?
Citera
2019-02-19, 21:49
  #284
Medlem
snillet_1s avatar
Att Malou von Sivers fått en sån särställning på TV4 är ett av samtidens stora mysterium. Stöter på hennes intervjuer emellanåt på Youtube och finner henne ofta dåligt påläst och ha dålig tajming, avbryter gästen alldeles för ofta. Kass helt enkelt.
Citera
2019-02-19, 22:28
  #285
Medlem
Premium-CXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Att Malou von Sivers fått en sån särställning på TV4 är ett av samtidens stora mysterium. Stöter på hennes intervjuer emellanåt på Youtube och finner henne ofta dåligt påläst och ha dålig tajming, avbryter gästen alldeles för ofta. Kass helt enkelt.
Instämmer. Finns det någon historiskt som haft samma särställning på TV4? Jag tror inte det.
År efter år fortsätter hon i TV4, snart alltså 30 år i tjänst där...
Det märkvärdiga är att hon egentligen aldrig haft några vassa kvaliteter. Hennes kännetecken är i stället främst de du är inne på: avbrytning av gästerna för ofta och på fel ställe (som regel!). Ingen har väl varit så dåligt påläst så många gånger som hon, alla kanaler inräknade, de senaste 20-30 åren.

Hur länge är hon kvar på TV4? Hon är 66 år idag. På SVT fick t.ex. Marianne Rundström och Claes Elfsberg gå det år de fyllde 67, väl? Blir Malou von Sivers kvar tills hon är 67 - eller får hon t.o.m. vara kvar längre än så?
Citera
2019-02-19, 23:07
  #286
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Att Malou von Sivers fått en sån särställning på TV4 är ett av samtidens stora mysterium. Stöter på hennes intervjuer emellanåt på Youtube och finner henne ofta dåligt påläst och ha dålig tajming, avbryter gästen alldeles för ofta. Kass helt enkelt.
Som tidigare har sagts: Malou Von Sivers har varit med på kanalen sedan starten -92 och äger en icke oansenlig aktiepost i TV4-gruppen. Detta medför att Malou kan göra lite som hon vill på kanalen.
Citera
2019-04-17, 05:45
  #287
Medlem
Sivers nästa bok kommer i september och handlar om en skådespelerska som blir misshandlad av sin man.
Citera
2019-10-27, 08:20
  #288
Medlem
Men vad är det för FEL på Malou, eller blir hon tvingad att ha gullegullintervjuer med den ena värre än den andra. Anna Book och Felicia Book måste det daltas med och nu snubblade jag in på en tråd om någon Alex som kanske ligger bakom ett mord och uppeldning av lik och då jag inte hade någon aning om vem han månne vara, så klickade jag på en youtubelänk och då är det MALOU som sitter i sin jäkla soffa och har bjudit in Ken Ring som har med sig två kåkfarare som suttit på Kumla för våldsbrott. Varför skall de få någon uppmärksamhet alls?

Åååh, nu säger den ena att folk kommit fram och sagt att "Ni har så gott hjärta", djävla arg jag blir! De sitter och tycker synd om sig för att de är "missförstådda stackare" och tänk att de inte ens visste vad programmet man gör musik med på datorn hette....Säkert samhällets fel(INTE!!!!) för gå i skolan och ta eget ansvar för att lära sig det man är intresserad av klarar väl dessa gossar inte av. I sig då verkar de så stendumma så de vet väl inte hur man gör... Nu säger de att samhället blivit sådant att man måste kunna armbåga sig fram och ha ryggrad. Sen är det jättesynd om dem, för att de vuxit upp utan sina pappor.... Undrar om de någonsin tänkt på att det finns en hel massa som vuxit upp utan sina pappor och INTE hamnat på Kumla för våldsbrott....? Men något sådant frågar inte Malou om utan hon är SÅ förstående.....(I sig kanske det är smartast för annars blir hon väl utsatt för våldsbrott själv när det är dags att lämna soffan och gå hem.). Men VARFÖR intervjuar hon sådana människor som inte borde få någon uppmärksamhet alls? Blir hon tvingad till det och då borde hon väl säga upp sig omedelbart.


https://www.youtube.com/watch?v=C3pNyTNCvro
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback