Flashback bygger pepparkakshus!
2006-10-16, 23:35
Medlem
Husvagnens avatar
Jag hade lagt upp en annons på blocket samt min MSN som kontaktväg. Efter att ha snackat med några randoms, var det en som började ställa massa konstiga frågor. Efter ett tag sade han "brb" och gick offline. Mitt internet var väldigt instabilt vid denna tidpunkt, och kort därefter gick det inte att logga in på MSN för kontot hade blivit övertaget av denna äckliga människa. Hur fan gick det här till? Mitt lösenord var helt omöjligt att komma på. Hur gjorde han? Nu sitter han där och försöker stjäla information... men misslyckas.

Tänkte att detta borde vara ett bra ställe att posta detta på. Och du hänger säkert här, du värdelösa människa.
Citera
2006-10-16, 23:43
Medlem
AngelHackers avatar
Finns två rimliga alternativ.
1. Han kom på din "hemliga fråga".
2. Han har vid något tillfälle skickat en trojan.
Citera
2006-10-16, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Husvagnen
Efter att ha snackat med några randoms, var det en som började ställa massa konstiga frågor.

När man registrerar en MSN hotmail kan man välja att ha ett "hemligt svar" på en fråga man väljer i en lista för att få reda på sitt lösenord om man glömmer det. Om snubben med de konstiga frågorna fick, genom dem, reda på ditt svar på din fråga, fick han också reda på ditt lösenord.
Citera
2006-10-16, 23:51
Medlem
Zlapptazks avatar
Citat:
Jag hade lagt upp en annons på blocket samt min MSN som kontaktväg. Efter att ha snackat med några randoms, var det en som började ställa massa konstiga frågor. Efter ett tag sade han "brb" och gick offline. Mitt internet var väldigt instabilt vid denna tidpunkt, och kort därefter gick det inte att logga in på MSN för kontot hade blivit övertaget av denna äckliga människa. Hur fan gick det här till? Mitt lösenord var helt omöjligt att komma på. Hur gjorde han? Nu sitter han där och försöker stjäla information... men misslyckas.

Tänkte att detta borde vara ett bra ställe att posta detta på. Och du hänger säkert här, du värdelösa människa.

hmm ganska illa detta kan gå... Du har inte funderat på att han mycket väl kommer "sälja" din pryl och plocka pengarna själv? Hur han gjorde har jag ingen aning om...
Citera
2006-10-17, 10:33
Medlem
ksvs avatar
Du har inte använt samma lösenord på någon annat ställe? T.ex. på silentwhisper?
Citera
2006-10-17, 11:17
Medlem
baseballs avatar
Citat:

2 inlägg? en flashback-kändis som skäms över att han blivit ägd på ett sådant pinsamt sätt?

Edit: hans andra inlägg: "Någon som vet någon sida med bilder på Sharon Stone naken eller lättklädd?"

i rest my case
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in