Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-18, 21:34
  #397
Medlem
Sitter och tittar på Anders knackar på. Peter Jihde måste vara den mest inkompetenta människa som finns. Fy fan för att vara hans fru och barn.
Citera
2021-10-19, 06:55
  #398
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denimhead
Sitter och tittar på Anders knackar på. Peter Jihde måste vara den mest inkompetenta människa som finns. Fy fan för att vara hans fru och barn.

Han är van att agera efter manus - och nu kanske det var någon som tyckte att det blev bra TV om han visar sig vara inkompetent i praktiska göromål? Inte sett avsnittet men det skulle inte förvåna om det är manusbundet.
Citera
2021-11-13, 18:06
  #399
Medlem
Den här snubben har jag inte förstått mig på sedan han slutade med sport.

Var ju verkligen en naturbegåvning i sportsändningarna, som jag minns det. Hur skön som helst.

Nu har han suttit i en morgonsoffa i typ ett decennium, och blivit hur stel och onaturlig som helst.

Fattar ingenting. Hur står han ut med jobbet? Finns det någon som tycker att han är bra?
Citera
2022-12-08, 10:06
  #400
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suppose
Den här snubben har jag inte förstått mig på sedan han slutade med sport.

Var ju verkligen en naturbegåvning i sportsändningarna, som jag minns det. Hur skön som helst.

Nu har han suttit i en morgonsoffa i typ ett decennium, och blivit hur stel och onaturlig som helst.

Fattar ingenting. Hur står han ut med jobbet? Finns det någon som tycker att han är bra?

Alldeles för mycket lismande smilfink över Peter Jihde, allas snälla tv-kompis i sändning, men en helt annan person när kamerorna stängts av. Bekräftas av Robert Perlskog som blev kallad överbetalt svin av mysige Jihde.
Citera
2022-12-08, 10:19
  #401
Medlem
Kongruensbojds avatar
”Vad är det han heter, han med diabetes?”
Citera
2022-12-08, 10:31
  #402
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
”Vad är det han heter, han med diabetes?”

Just det, utöver det ett evigt självömkande om sin diabetes. Är Jihde den enda som fått diabetes ?
Citera
2022-12-08, 11:30
  #403
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Just det, utöver det ett evigt självömkande om sin diabetes. Är Jihde den enda som fått diabetes ?
Han är faktiskt den ende svensk med diabetes som fortfarande lever.

Han var hur larvig som helst som programledare för Idol också för typ tio år sen. Han passar verkligen inte för något. Hans lillebror är ju hundra gånger bättre, mer intelligent och ödmjuk. Sen finns även en tredje bror som lurkar bakom kameran; Sveriges mediekåtaste bröder?

Minns även att han i en intervju i någon söndagsbilaga för 20 år sen erkände att han haft sex på stranden en gång.

Är han snygg? Han tror nog det själv. Tycker han liknar en typisk småstadssnut eller skötare på ett mentalboende.
Citera
2023-01-10, 15:18
  #404
Medlem
Alltid gillat Jihde men efter hans jävla tjöt om diabetes som han är den enda som har det. Vill minnas när jag var några år yngre och jobba extra som stödlärare på mellanstadiet var några ungar där som hade diabetes vissa tog sprutor andra hande nån manick som fixade det åt dem. Inte en gång böla de osv . Men Peter jihde har bölat åt alla som har det i världen.

Men så en tanke när jag såg ett klipp på ytube häromdagen när han drog något tråkigt skämt om att wikegård kunde jobba gratis och drog upp hans lön i tv. Wikegård blev såklart sur skulle jag också om nån drog upp min lön i tv.

Men just där när jag såg jihde som ett självbelåtet as och efter läst intervjuver då och då med folk som arbetat med han verkar han vara en riktigt jävla as en diva. eller är detta en fördom jag bara fått på senare tid och förövrigt gillade han skarpt fram tills jag såg diabetes bölet. Han gick till överdrift med allt .
Så är han en sådan som tror han är förmer än vanliga Svensson och bara spelar ängel i tv rutan ?
Citera
2023-01-10, 16:41
  #405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsan1212
med allt .
Så är han en sådan som tror han är förmer än vanliga Svensson och bara spelar ängel i tv rutan ?

Såg Jihde i något av hans program, och han skulle fejk-krama den han intervjuade. Dvs; "krama så det ser bra ut i TV". Där bestämde jag mig för att det fick vara nog av Jihde.
Citera
2023-03-04, 10:08
  #406
Medlem
snurresprettiss avatar
Han är väldigt noga med att han älskar hockey men han vågar aldrig nämna vilket lag han håller på?
Citera
2024-01-01, 21:10
  #407
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Låst artikel

Peter Jihde har sågat Olof Lundh – ”du är för dålig, du går inte genom rutan”.

https://www.expressen.se/sport/peter...dit-han-ar-nu/

Peter Jihde kan väl för fan inte såga någon...

Den mest pinsamma människa i TV någonsin.. Minns ni fittan när han var på 4an, vilket jävla skämt.

Viaplay rasar med människor som Peter Jihde.
Citera
2024-01-01, 21:45
  #408
Medlem
han besitter uppenbarligen en personlighetsstörning . troligtvis adhd . Inget fel med det , men han vet allt bäst , och kan allt bäst . Typiskt drag med adhd
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback