Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-02-21, 23:13
  #25
Medlem
Strungs avatar
Jag har bara köpt ett pack och dom var fan goda, dock så var dom lite dyrare tyvärr. Såg nu på den lokala kiosken att dom fanns i två olika slidepack ungefär som det fanns på JS
Citera
2012-02-22, 01:20
  #26
Medlem
Catastrovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strung
Jag har bara köpt ett pack och dom var fan goda, dock så var dom lite dyrare tyvärr. Såg nu på den lokala kiosken att dom fanns i två olika slidepack ungefär som det fanns på JS

Vad kostar ett paket där? På en välsorterad tobaksbutik här i Stockholmsområdet så går den endast på 45 spänn, som även är priset tryckt på plasten.
Citera
2012-02-22, 12:05
  #27
Medlem
Strungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catastrov
Vad kostar ett paket där? På en välsorterad tobaksbutik här i Stockholmsområdet så går den endast på 45 spänn, som även är priset tryckt på plasten.
När jag köpte ett pack och det var innan tobaksskatten höjdes så fick jag betala 54 kr eller nått.
Citera
2012-02-22, 13:33
  #28
Medlem
Josaderos avatar
Betalade 45 kr igår för ett pack, värt pris och goda ciggaretter
Citera
2012-02-23, 00:56
  #29
Medlem
Catastrovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strung
När jag köpte ett pack och det var innan tobaksskatten höjdes så fick jag betala 54 kr eller nått.
Vad konstigt ändå. Det verkar som att priset på dessa sjönk med nästan tio spänn, samtidigt som höjningen inträffade.
Citera
2012-02-23, 06:37
  #30
Medlem
GrooveMerchants avatar
Tror att B&H har gått samma öde till mötes som flera andra klassiska cigarettmärken, att namnet köpts upp av lågpristobakstillverkare.

Tycker inte att det är samma goda smak längre, tvärtom smakar de som torr blyertspenna.
Citera
2012-02-25, 10:30
  #31
Medlem
Benson & hedges gold = Virginia tobak

Benson & hedges slidepacks = american blend tobak.

Så det har inget att göra med att en lågpristillverkare har köpt upp det. 2 olika tobakssorter helt enkelt.
Citera
2014-04-11, 18:49
  #32
Medlem
Någon som har koll på vart man köpa B&H i Stockholm?
Citera
2014-04-11, 20:49
  #33
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaop
Någon som har koll på vart man köpa B&H i Stockholm?

Pressbyrån har.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback