Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-10-08, 00:49
Bannlyst
Tjo alla fb:are! Jag har hört att Lasse Kongo från filmen torsk på tallin är baserad på en riktig snubbe. Skulle vilja om någon vet något om den "riktiga" Kongo. Har kollat på eniro och sådant men har inte hittat honom . Men kan en snubbe verkligen heta Lars Kongo? Och har någon kanske t.o.m träffat honom?
Citera
2006-10-08, 00:51
Medlem
Bråkmakarns avatar
Att Lasse Kongo är baserad på en verklig människa betyder ju inte att han verkligen heter Lasse Kongo. Korkskalle...
Citera
2006-10-08, 00:51
Medlem
V-rocks avatar
Asbra tråd, har undrat detta länge med, enligt glen killing på grand så ska han ju vara från södertälje men har inte sett han där, har han kanske gått och dött?
Citera
2006-10-08, 00:52
Medlem
mjohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sv3n1z0
Tjo alla fb:are! Jag har hört att Lasse Kongo från filmen torsk på tallin är baserad på en riktig snubbe. Skulle vilja om någon vet något om den "riktiga" Kongo. Har kollat på eniro och sådant men har inte hittat honom . Men kan en snubbe verkligen heta Lars Kongo? Och har någon kanske t.o.m träffat honom?
De flesta av killinggängets olika karaktärer är baserade på "riktiga snubbar".

Det jag undrar är, vilken planet kommer du ifrån om du tror att de döper karaktärerna efter orginalen?
Citera
2006-10-08, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Att Lasse Kongo är baserad på en verklig människa betyder ju inte att han verkligen heter Lasse Kongo. Korkskalle...
Jo de har du rätt i men kanske något liknande?
Citera
2006-10-08, 00:57
Medlem
V-rocks avatar
kanske var lite svagt formulerat av snubben men man behöver ju inte så mycker fantasi för att förstå frågan, vem baseras kongo på...

Vill ni hålla på och mucka får ni väll ge er ut på krogen, inte sitta och vara manliga framför tangentbordet.
Citera
2006-10-08, 01:02
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-rock
Vill ni hålla på och mucka får ni väll ge er ut på krogen, inte sitta och vara manliga framför tangentbordet.

Vad hette danskillen från värmland som var med i 100 höjdare, som Robert baserade en person på i "Torsk på tallin"?
Citera
2006-10-08, 01:08
Medlem
V-rocks avatar
Haha, den mannen hette christer mikko och visst fan var det skrämmande likt roland, eller ja, tvärtom...

http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=15486

Bilderna på alla originalen.
Citera
2006-10-08, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boris-Bosse
jävla idioter

Vadå idioter? Jag försöker få reda på vem Lars Kongo baseras på och vart han kommer ifrån. Han ska tydligen komma ifrån hålan södertälje.....
Citera
2006-10-08, 01:54
Medlem
Jag tycker Chrille P och Lasse Kongo snackar snarlikt.
Citera
2006-10-08, 02:32
Medlem
linlucs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sv3n1z0

jag har hört att det finns en taxichaufför i jag tror Hallsberg som kallas för lasse kongo, men jag vet inget om honom
Citera
2006-10-08, 02:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Jag tycker Chrille P och Lasse Kongo snackar snarlikt.
O Vem e det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in