Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-18, 06:58
  #505
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Finns de bara på västkusten eller?

Halmstad, Göteborg och Falkenberg har jag hört. Men blev de inte Black Cobra sen eller blev det inget av det efter informatörkaoset?
Citera
2012-05-23, 04:08
  #506
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Halmstad, Göteborg och Falkenberg har jag hört. Men blev de inte Black Cobra sen eller blev det inget av det efter informatörkaoset?


La Familia finns i Malmö också.. Har sett massa av dem, fd outlaws malmö blev ju La Familia för ett tag sedan, men vet ej om la familia har tröjor med namn, för jag har bara sett dem i kläder med en guldfärgad 1% symbol, och har för mej att även black cobra lagt ner och många av dem bytt till La familia.
Citera
2012-05-23, 07:17
  #507
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittne
La Familia finns i Malmö också.. Har sett massa av dem, fd outlaws malmö blev ju La Familia för ett tag sedan, men vet ej om la familia har tröjor med namn, för jag har bara sett dem i kläder med en guldfärgad 1% symbol, och har för mej att även black cobra lagt ner och många av dem bytt till La familia.


La familia har lagt till symbolen 1% på sina tröjor ja... Och de heter La familia 1% nu förtiden, eller 1% familjen som man säger på ren svenska.

Vad menar du ?

tror du att nån kan förbjuda dem att bära 1% symbolen? Vi får se om någon vågar ställa de kravet och välja att bli deras fiende.

Gå till la familias lokaler och klaga där så får du se om de bryr sej om din synpunkt.
Citera
2012-05-23, 13:10
  #508
Medlem
Dom bryr sig kanske om man kommer med ngr granater?
Citera
2012-05-23, 16:32
  #509
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spixxaren
Dom bryr sig kanske om man kommer med ngr granater?
Dom suktar att bli kanon mat åt 81. Många håller till på Seved, snart gråter dom ut i aftonbladet, `vi är missförstådda, hjälp oss´
Citera
2012-05-23, 16:46
  #510
Medlem
aceblacks avatar
Ok, så Outlaws blev La Familia i Malmö. Finns de fortfarande kvar i Halmstad och Falkenberg? Black Cobra i Helsingborg då, va hände med dom. Blir dom också La Familia då eller? I Göteborg finns de inte kvar sen länge va? De hade ju en polisinformatör som fuckade up dom rejält när de försökte etablera sig där.
Citera
2012-05-24, 06:40
  #511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familjen1procent
La familia har lagt till symbolen 1% på sina tröjor ja... Och de heter La familia 1% nu förtiden, eller 1% familjen som man säger på ren svenska.

Vad menar du ?

tror du att nån kan förbjuda dem att bära 1% symbolen? Vi får se om någon vågar ställa de kravet och välja att bli deras fiende.

Gå till la familias lokaler och klaga där så får du se om de bryr sej om din synpunkt.




La familia är inte intresserade av mc eller 1% kulturen. Hade la framilia gillat mc eller 1% Patchen så hade de kallat sej mongols mc.

Eller älskar blattar mc livet?
__________________
Senast redigerad av vittne 2012-05-24 kl. 06:48.
Citera
2012-05-24, 10:00
  #512
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedrino
Någon som känner till La Familia i Falkenberg?
Är grabbarna Ak*un och Fa*di kvar? Vad gör de nuförtiden?

Ak*un är väl en ett par bröder? Har hört att de varit aktiva förr, nu har jag ingen aning dock. Jag vet andra från Falkenberg däremot. Tänker dock inte outa namn. Ingen aning ifall hen har varit med i BC. Men hen skrattade åt mig när jag nämnde de yngre killarna som har åkt fast nu
Citera
2012-06-26, 02:40
  #513
Medlem
La familia

Hallå! Nu hoppas jag på seriösa svar eftersom jag är rätt nojjig nu. Drog en tatuering idag. Hade bestämt mig sedan länge att tatuera in " la familia" på armen. Sen tänkte jag för skojsskull Googla de, där jag får se de är ett seriöst gäng? Nu tänker jag fråga er om ja kommer få skit om nån ur de här "la familia" gänget ser min tatuering? Är ju en rätt vanlig tatuering men ja ville höra med er. Tack på förhand!
Citera
2012-06-26, 03:00
  #514
Medlem
Famines avatar
Hells Angels slipade bort en killes tatuering en gång för att han hoppade av, så det är inte omöjligt. Du får hålla dig borta från "ghettot".

Förövrigt så vet jag en handfull personer som har "la familia" tatueringen utan att vara med i gänget.
Citera
2012-06-26, 07:18
  #515
Medlem
Vozdovacs avatar
Är det inte La Familia gäng zigenare som kallar sig så ??
Citera
2012-06-26, 15:56
  #516
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peethaa92
Hallå! Nu hoppas jag på seriösa svar eftersom jag är rätt nojjig nu. Drog en tatuering idag. Hade bestämt mig sedan länge att tatuera in " la familia" på armen. Sen tänkte jag för skojsskull Googla de, där jag får se de är ett seriöst gäng? Nu tänker jag fråga er om ja kommer få skit om nån ur de här "la familia" gänget ser min tatuering? Är ju en rätt vanlig tatuering men ja ville höra med er. Tack på förhand!

Citat:
Ursprungligen postat av Famine
Hells Angels slipade bort en killes tatuering en gång för att han hoppade av, så det är inte omöjligt. Du får hålla dig borta från "ghettot".

Förövrigt så vet jag en handfull personer som har "la familia" tatueringen utan att vara med i gänget.

Sen har du ju exempelt ifrån Stockholm där ett gäng killar ur gänget Fucked For Life tvingade en kille att tatuera över en FFL tatuering han hade gjort. Killen var medlem i en musikgrupp som kallade sig för "Förstörda för Livet" och hade en liknande tatuering som killarna ur gänget. Det uppskattades inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback